Matkakumppani Bulgariaan?

Vierailija

Kuka haluis lähteä kesäkuussa joko 18.6 tai 25.6 lähdöllä viikoksi tai kahdeksi Kultahietikolle tai Sunny Beachille?

Olen asiallinen nelissäkymmenissä oleva mies. Molemmat hoitaisivat puolet matkan hinnoista, ja ei ole velvollinen liikkumaan koko ajan toisen seurassa eli voi liikkua vapaasti myös yksin. Kultis hyvinkin tuttu entuudestaan!

Aluksi asialliset vastaukset tähän ketjuun ja myöhemmin sopiminen matkajärjestelyistä s-postiin. Kielitaitoni (englanti) on hyvä ja tulen hyvin toimeen ulkomailla ja paljon muuallakin matkustellut. Minun puolestani matkakumppani voi olla nainen tai mies. Käytän hotellihuonetta lähinnä nukkumiseen ja peseytymiseen, joten tähdet ** ja *** kelpaavat myös majoituksen osalta.

Näin ei siis tulisi kummallekaan maksettavaksi yhden hengen huoneen vajaakäyttömaksua.

Kommentit (4)

Vierailija

eikö ketään sinkkuna ko. ajankohtana ole valmis lähtöön ja jakamaan huoneen vajaakäyttömaksua,kumpikoon voi mennä omia menojaan paikan päällä!

ensijalla vois olla 25.5 tienoilla oleva lähtö sunny beachille kun en ole siellä vielä käynyt!

Vierailija

HEIPPA! itse etsin matkaseuraa Bulgariaan mutta kohteena sandanski-Polenitsa(kylpylähotelli). Ja itse tosiaan olen hieman alle 40v nainen enkä välitä onko seuralainen sinkku vai varattu koska haen vain nimenomaan matkakaveria, en elämänkumppania.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat