Tutustumista/Armenia

Vierailija

Olen lähdössä Armenian patikkamatkalle syksyllä. Olisi mukavaa tutustua ja saada juttuseuraa patikkaosuudelle sekä Jerevanissa seikkailulle. Myös muut ei-rantakohteet ovat kiinnostavia sekä Lappi.
Olen 6-kymppinen kohtalaisesti maailmaa kolunnut nainen, mutta monta mielenkiintoista paikkaa on vielä näkemättä.

Mirjami

Kommentit (13)

Vierailija

hei,

Mistä olet noin mielenkiintoisen paikan löytänyt.
Tämän vuoden matkat on varattuna mutta myöhemmin olisi kiva käydä

Marjuska

Vierailija

Matkatoimisto Matkamieli järjestää patikointimatkoja mm. Armeniaan. Ensimmäinen lähtö on muistaakseni toukokuun lopulla, keskikesällä on muutamien viikkojen tauko ja matkat jatkuvat elokuussa.

Maisemat vaihtuvat patikoiden ja kulttuuri on vanhaa ja kiinnostavaa.

Mirjami

Äimänkäetär

Myös Lomalinja Tampereelta järjestää matkoja Armeniaan. Niihin otetaan aika pieni ryhmä. Olisin ollut kiinnostunut lähtemään, mutta matkatoveri on minultakin puuttunut.

Minua myös kiinnostavat lähes kaikki matkailumahdollisuudet, paitsi varsinaiset rantalomat. Viime vuonna kävin Kiinassa ja Egyptissä. Vuonna 2009 seikkailin kuukauden USA:ssa. Nyt kiinnostaisi ainakin Israel ja Japani. Olen 6-kymppinen nainen ja työelämässä.

Joillain matkoilla saa yhdenhengen huoneesta pulittaa satoja ylimääräisiä euroja.

matkaaja

Armeniaan järjestää ryhmämatkoja myös yksi matkanjärjestäjä jonka nimi ei nyt tule mieleen, ilmoittelee lehdissä, mm. Nykypäivässä. Ne eivät oel toki patikkamatkoja vaan jonkinlaisia kulttuuripainotteisia matkoja.

matkaaja

MatkaAgentit toimii eri lailla kuin nuo isot firmat eli ei siellä enää tälle vuodelle ole Armenian reissua, ei sitä ole edes joka vuosi. Eihän sama tarjonta ole kellään muullakaan pienemmällä yrittäjällä vaan reissut vaihtelevat ja usein niitä järjestetään asiakkaiden toivomuksesta myös.

matkaaja

Kiitos noista eri vinkeistä eli pienten matkatoimistojen tarjonnasta. Kulttuuria harrastavana ja itse sitä myös tekevänä nappasin sieltä tietoja tulevaa vuotta varten. Lomalinjalla on sopivia reissuja, muistan että kerran räätälöivät yhden erikoismatkan porukallemme.

Äimänkäetär

Myös olen ollut kahdella Lomalinjan matkalla. Hyvin oli kaikki.
Armenia saa jäädä nyt ensi vuoteen (ainakin). Mutta jonnekin olisin valmis lähtemään marraskuun lopulla - joulukuun alussa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat