Kristina Cruises: Syysristeily Tonavalla.

Vierailija

Uusi esite on ilmestynyt. Siinä kiinnostaa tuo Syysristeily Tonavalla.

Onko täällä ketään joka olisi tuolla risteilyllä ollut ja voisi sitä suositella.
Tuo hinta, 2.165E + mahdollinen sinkkulisä 895E on mielestäni aika kova hinta, onkohan risteily hintansa väärtti?
Tonava jäi nyt hiertämään mielenvierttä....
Tirlittan.

Kommentit (12)

Vierailija

Tuon korkean hinnan vuoksi minäkään en ole suinpäin risteilylle ryntäämässä vaan haluaisin lukea ensin kokemuksia. Taitaapi olla vain varakkaiden risteily ja niitähän ei täällä pyöri kokemuksiaan kertomassa.

Minunkin kohdallani varmasti loppupelissä järjen ääni vie voiton mielihalusta. Tekeehän tuolla rahalla jo kaksi risteilyä Katarinalla, puhumattakaan Euroopan kaupunki lomasista.
Tirlittan.

Vierailija

Ylipäätään Tonavan risteilyt ovat hinnakkaita. Tuosta yhtiöstä ja laivasta ei ole kokemusta, mutta eräästä muusta firmasta kyllä. Siitä on vuosia, matkaan ei sisältynyt osuutta lähtöpaikkakunnalle. Hinta oli korkea, laiva tasokas,kansainvälistä porukkaa. Yksi risteily riittää, Tonava ei niin mielenkiintoinen kuin vastaava Reinin risteily.Epäilyttää tuon risteilyn taso hintaansa verrattuna, montako päivää kestää jne.

Vierailija

Viikon reissuhan tuo risteily on... Jos hinta olisi vaikkapa 1500€ henkilöltä, niin silloin se olisi kyllä jo aika edullinen. Sisältää kuitenkin \"kaiken\". Nyt hinta on sellainen, että laittaa tosiaan hiukan miettimään. Voisin kyllä lähteä, jos olisi vaikkapa jotain juhlittavaa kuten viisi- tai kuusikymppiset jne. Nyt saa toistaiseksi muut pikkuristeilyt Tonavalla riittää. Jos esim. Budapestiin menee, niin sieltä on kiva tehdä päiväristeilyjä. Mukavia nekin!

Matkoille pääsee aika halvallakin eli ei ole mikään temppu ostaa vaikka 400 euron matka Turkkiin tms. Ja varmaan saa vastinetta rahalle ihan kivasti. Itse olen hieman mietiskellyt sitä, että kesäisen viikon Wienin matkan hinnalla kävisi kaksi kertaa rantalomalla, mutta ei auta valittaa kun jonnekin niin kovasti haluaa. Minulla kun on tuo tietty kaupunki ollut mielessä pari vuosikymmentä ja nyt sinne sitten mennään. Eikä juuri mistään ole tingitty, hotelli on todella hyvä joka suhteessa jne. Pikaiselle viikonloppumatkan olisi voinut tahdä myös edullisesti, mutta minulle ei vaan nyt pikaraapaisu sinne riitä. Se vaan jo \"pelottaa\", että nähtävää on niin paljon. Saa tuon viikonkin suunnitella ihan viimeisen päälle! ;)

Ehkä tuollainen Tonavan risteilykin on niitä \"kerran elämässä\" -juttuja. Jos kovasti mieli tekee, niin eiköhän se raha jostain useimmilla löydy. Mutta onhan tuo yksin matkustaminen joskus kallista. Toivottavasti jokainen löytää tuollaiselle matkalle jonkun kaverin... ;)

Iloista päivänjatkoa itsekullekin, baraja

matkaaja

Tuollaisella sikamaisella hinnalla kannattaa jo periaatteessa jättää risteily väliin, ei siinä ole järkeä, on vain rahastusta.
Kannattaa katsoa MatkaVekan ja Matkapoikien vastaavia jokiristeilyjä Euroopassa, mm. Saksassa.
Sisältyykö Kristinan hintoihin maissakäynnit eli retket myös? Retkistähän yleensä joutuu sillä puljulla maksamaan aina erikseen.

-maija

Olen kuullut noita risteilyitä kovin kehuttavan. Itse en ole ollut, enkä ehkä koskaan lähdekään, juuri tuon hinnan (varsinkin 1h lisä) vuoksi.

Ex-risteilijä

En ole ollut Kristina Cruisesin jokiristeilyillä. Sen sijaan olin useasti risteilemässä Kristina Reginalla. Yksin matkustavalle oli tarjolla ihania pikkuisia yhden hengen hyttejä edullisesti.
Sitten tuli tämä uusi Kristina Catharina, jossa yksin matkustava joutuu majoittumaan kahden hengen hyttiin, tietysti lisämaksulla. En mene enää.
Kertokaa minulle, mistä löytyy se laiva, jossa on yhden hengen hyttejä. En tarvitse paljoa tilaa, enkä halua maksaa kahdesta punkasta ja ylimääräisistä neliöistä, kun tarvitsen vain yhden punkan ja tilaa kääntymisen verran.

-maija

Kristina Katarinallakin on 1h-hyttejä, joissa tosin usein 2 sänkyä! Yksin matkustava maksamaan alimmassa Fanny-hyttiluokassakin lisämaksua 150,-. Ikävää, varsinkin kun Reginan aikaan Fanny-luokassa ei tuota lisämaksua ollut. Lisäksi Katarinalla on 1h-hyttejä suhteettoman vähän.

Tämä vastauskirjoitus ei oikeastaan kuulu edes tähän ketjuun, koska jokiristeilyllä on aivan eri laivat, mutta kirjoitinpa silti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat