Gambia vain naisten s-matkakohde

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kopioin tuon linkin takana olevan Iltalehden jutun tähän, ja ihmettelen. Olen lomaillut Gambiassa ihan muissa kuin s-tarkoituksissa, vaikka olen nainen:)

Late

ILTALEHTI RAPORTOI:

Anneli löysi lähes 30 vuotta nuoremman rakkaan Gambiasta

Näkökulma: Komeita, kohteliaita, kestäviä...
Mustat nuoret miehet iskevät heti kiinni. Turistialueilla valkoisen naisen iällä tai ulkonäöllä ei ole merkitystä.
IL-reportaasi Gambiasta:
Kypsien naisten rantapojat
Tiistai 26.4.2011 klo 20.51

Kun Anneli matkasi ensi kerran Gambiaan, hän oli naimisissa. Hotellilla kohtalo iski kiinni - ja tarjoutui matkaoppaaksi. Jokin Annelissa värähti, kun hän kohtasi 27 vuotta nuoremman afrikkalaismiehen. Entinen elämä sai jäädä.

Iltalehti kävi selvittämässä, pitävätkö tarinat eurooppalaisten naisten seksiturismista Gambiaan paikkaansa. Vastaus on helppo: kyllä pitävät. Tarinoita on paljon ja niillä on monet kasvot. Jokainen on yhtä totta kuin valhettakin.

Yritämme puhua uima-altaalla kuvattavaksi kahta myöhäiskeski-ikäistä englantilaisnaista ja heidän kolmikymppisiä mustia miehiään, jotka taukoamatta hyväilevät ladyjaan. Parit miettivät yön yli. Eivät suostu.

- Olemme väsyneitä. Valvoimme aamuviiteen. Rakastelimme, toinen komistuksista kertoo.

Nainen hymyilee ja silittää 190-senttisen treenatun miehen hauista.

Vierailija

Heh! Eiköhän tota kuitenkin esiinny liki kaikkialla missä paikallisväestön elintaso ei ole lähelläkään lomailemaan tulevien turistien elintasoa.

Ainakin itse olen asiaan törmännyt suljetulla hotellialueella aivan toisaalla päin maailmaa. Voisi kai sanoa, että hotellin vapaa-ajanohjaajilta sai kyllä all inclusive palveluita jos niistä oli kiinnostunut.

:D

Vierailija

Miehet ovat käyneet seksi matkoilla kautta aikojen.
Tasa-arvoa eli hyvä, jos naisetkin saa seksiä.
Itse en moiseen ryhtyisi, mutta aika-aikaa kutakin.
Nyt on myös naisten vuoro. Hyvä naiset.

Vierailija

Huhutaan että noissa maissa on seksipalveluita tarjolla myös naisille - ja tietysti miehille, sehän ei ole mikään uutuus.Eri asia sitten kenen niitä palveluita on pakko käyttää - asia selviää varmaan kun itse kukin vilkaisee peiliin....jaa että siksikö eräät naiset menevät Afrikkaan...

Vierailija

Minulla on sellainen käsitys että Gambialla on turistille paljon muutakin tarjottavaa kuin vain seksiturismia.
Ja jos joku Afrikkaan tai jonnekin muualle vain seksin perässä matkustaa, niin sepä ei kuulu minulle niin kauan kuin siihen ei liity mitään rikollista. Jokainen matkustakoon tyylinsä ja tarpeidensa mukaan.
Tirlittan.

Vierailija

Totta maar seksiturismi on joillekin välttämättömyys, syitä nyt en luettele, luulisi jokaisen niistä jotain tietävän. Gambia ei sano minulle mitään eli en tiedä mitä siellä on matkailijalle tarjottavanaan.

Vierailija

Naisten seksiturismista kun on kyse niin naiset on niin suvaitsevaisia että mutta kun puhutaan miestan vastaavasta niin heti ollaan paheksumassa ;)

Mistä moinen kaksinaismoralismi?

Vierailija

Tuota kaksinaismoralismia löytyy kummastakin sukupuolesta.

Minulla oli vanha sukulaismies jonka ainut ulkomaanmatka oli sodan aikana Venäjälle. Hän oli vakuuttunut siitä että kaikki naiset, jotka matkustivat ilman miestään, matkustivat vain gigoloiden perässä.Siinä eivät auttaneet järkipuheet eivätkä perustelut, kun ukko oli näin päättänyt niin se myös oli niin.
Arvatenkin minä kuuluin peräti paaria luokkaan.

Miesten matkoissa ei ukko mitään ongelmaa havainnut, miehiin kun pätivät aivan eri säännöt!!
Tirlittan.

Vierailija

Jospa joku s-turismia puolusteleva kertoisi ihan omia kokemuksiaan eikä serkunkumminkaiman!Miksi tosiaan miesten ne matkat saavat naisilta paheksunnan mutta naisille ovat muka suositeltavia tasa-arvon nimissä? Ihmettelen asiaa...

Vierailija

Seksiturismi on säälittävää, oli se missäin päin maailmaa tahansa. Se on ihmisen hädän (=raha) hyväksikäyttöä (ikävä kyllä lapsienkin)ja usein siihen liittyy parittaja, joka nappaa suurimman osan tuloista. Taisi tulla viime vuonna telkkarista dokumentti Gambian seksiturismista nimenomaan naisten osalta.

Vierailija

Seksiturismi on ikävä ilmiö liittyessään köyhien riistoon. Ikävä henkinen lieveilmiö on sekin, että jokin maa leimataan seksiturismilla. Niinkuin jossain maassa ei voisi muuta tehdä kuin panna köyhiä alaikäisiä paikallisia.

Niksu

Vierailija

Olen matkaillut paljon Afrikassa (kuten muuallakin) ja kun olen tunnetusti tiedonjanoinen (utelias) niin en ole malttanut olla kyselemättä myöskään tästä asiasta. Nuoret miehet ovat auliisti valaisseet asiaa omalta kannaltaan, asia ei ole ollut heille tabu.

Kyseessä on useimmiten halu päästä kiinni ylelliseen elämään, perimmäisenä tarkoituksena päästä länsimaihin, jotka kangastelevat heille paratiisina jossa rahakin kasvaa puissa.
Entäs sitten nämä naiset, kysyin heiltä.
\"Ladyt kyllä tuntevat pelin hengen ja tietävät missä mennään,harva heistä erehtyy kuvittelemaan elämää suurempaa rakkaustarinaa, kuului vastaus.

Silloin kun kaksi ihmistä käyttää toisiaan hyväkseen saavuttaakseen omat päämääränsä,katson ettei asia kuulu minulle, joten en tuomitse enkä hurskastele.
Kuten jo aiemmassa kommentessani sanoin, asia muuttuu täysin jos siihen liittyy rikollisuutta, riistoa tai pakottamista.

Samaa mieltä olen Niksun kanssa siitä että on hyvin surullista jos jokin maa leimataan pelkästään seksiturismikohteeksi.
Tähän pikkusieluiseen ajatteluun sortuvat usein juuri ne jotka eivät ole koskaan kyseisessä maassa käyneet.
Tirlittan.

Vierailija

Miksi joillain on taas todella suuri tarve vähätellä seksiturismin osuutta eräiden (Aasian) maiden talouselämässä? Onhan maita joiden turismi on saanut alkunsa seksiturismista ja se jatkuu edelleen. No... jos itse sitä harrastaa ja moraali on mikä on, tietysti puolustaa.
Maaseudun perheet myyvät lapsensa seksiturismiin, eivät saa minkäänlaista käsitystä, mitä normaali elämä voisi olla. Siksi kierre jatkuu, tulevat jopa maahamme ostettuina \"vaimoina\" ja silloin usein se varsinainen totuus paljastuu... ei täällä paratiisi aukea orjille. Valitettavaa mutta totta.
En matkusta maihin joissa harrastetaan kysensenlaista toimintaa ja jossa on i...talo joka nurkalla.Myös rikolliset piiloutuvat noihin maihin koska sieltä ei luovuteta rikollista länsimaahan tuomittavaksi(yksi poikkeus on, kansainvälisen painostuksen seurauksena s-mies , pedofiili, luovutettiin).
Joku pitää tätä ylimoralisointina eikä matkailuun liittyvänä asiana,tietysti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat