Auton vuokraus

Vierailija

Olen matkustellut paljon, mutta yksi juttu on vielä kokematta ulkomailla: auton vuokraus. Lennämme heinäkuussa Tampereelta Bremeniin, josta pitäisi päästä etelä-Saksaan, jossa meitä odottaa ilmainen loma-asunto. Ja nyt seuraakin kasa kysymyksiä: Löytyykö Bremenin lentokentältä vuokra-autoja? Pitänee varata etukäteen? Hintataso? Kiitos kaikille tietoviisaille vastaajille!

Ei kokemusta

Kommentit (4)

Vierailija

Kaikilla lentokentillä on autonvuokrausfirmoja, Bremenistä ei kokemusta, mutta googlen kautta hakien löytyy 5 firmaa ko. kentältä. Yhteystiedot löytyvät lentokentän nettisivuilta.

Eli ei muuta kun googlaamaan. Ennakkovaraus ei ehkä välttämätön, riippuu tietysti ajankohdasta on kesä vai mikä aika.
Itse on varattu eli tehty alustava varaus etukäteen mutta usein myös siten että vasta kentällä kysellään autoja, aina on löytynyt.

Vierailija

Olen varannut auton etukäteen tai vasta paikan päällä, joista vaihtoehtona tarjoan varaamista etukäteen etenkin jos aiotte suoraan lentokentältä jatkaa matkaa. Näin saatte valikoitua auton, joka tarkoitukseenne on sopivin.

Laittaisin linkkejä, mutta mainostaa tuskin saan ja niinpä hakusanalla autovuokraamot saat hyvinkin tarkat ohjeet eri yrityksistä Euroopan alueella. Tarjontaa voit katsoa suoraan heidän sivuiltaan sekä verrata hintoja kuin myös sopia valmiiksi mistä haetaan, mihin palautetaan kuin mitä vuokrausehdot pitävät sisällään.

Ota huomioon myös mahdolliset tiemaksut bensakulujen lisäksi.

Vierailija

Lentokenttien sivuilla näkee suoraan millä firmoilla on kyseisillä kentillä toimipisteet. Bremenistä löytyy ne tavanomaiset isot , yleisesti tunnetut firmat mutta myös muita.
Yhteystietoihin ei ole annettu sähköpostiosoitetta vaan puhelinnumerot.
On varmaa kun näkee paikan päällä auton jonka saat eli saa tietää merkin (henkilömäärä + merkki tärkeät).

Vierailija

Jos haluaa maksaa kaikkein kovimman hinnan autosta kannattaa se vuokrata vasta paikanpäällä tiskille marssimalla.

Halvimman hinnan taas saa reilusti ennakkoon varaamalla ja yleensä jonkin bookerin eli välittäjän kautta.

Itse käytän Holiday Autosia mutta monia muitakin on:
http://www.holidayautos.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat