Kutistuuko maapallo.

Vierailija

Kulut nousee, polttoaine kallistuu.Mutta mikä riivaa lentolippuja.
Suorat lennot Hesasta.
Oulu 36e, Rovaniemi 36e,Tukholma 36e,Lontoo 37e,
Kööpenhamina 37e,Oslo 38e, Kreeta 90e,Barcelona 70e,Rooma 70e Alicante 80e, Nizza 70e

Näitä poimin Norwegian sivulta.

Lisää edukkaita löytyy Air Finland yhtiön sivulta,
jos kotimaisuus puree.

Tilanne johtuu ehkä markkinoiden uudelleenjärjestelyistä eli kilpailusta.
Tai sitten meitä on rokotettu sairailla ylihinnoilla.

Kommentit (3)

Vierailija

Pelkästään positiivinen ilmiö, tuo tekee matkailun yhä useampien tavoitettavaksi.Uudet ja erilaiset ihmiset sekä kulttuurit tulevat tutuiksi.Suvaitsevaisuus lisääntyy ja turhat ennakkoluulot karisevat.

Lentokone on monille vain pelkkä väline siirtyä paikasta A paikkaan B, ei monikaan kaipaa luksusta tai busines luokkaa.
Tirlittan.

Vierailija

Taulukoissa on varmaan tarjoushintojakin kun lähtevät eurosta. Mutta nämä nyt mainitut on minusta eurooppaista keskikastia.
Hintoihin tietysti vaikuttaa monet seikat, mutta toisaalta matkan pituus ei noilla nopeuksilla ole aivan sadasta kilsasta kiinni.
Tietysti joka kymppiin ei kannata tuijottaa, mutta 400-500e lipuissa on ilmaa mukana,aika sakeeta kaiken lisäksi. Monet tarjoaa viikon reissun hotellilla tuohon rahaan,enkä usko,että tappiolla tuota harrastaa.

Vierailija

En päässyt oikealle sivustolle että olisin nuo koneiden kulutukset nähnyt.
Mutta suuntaa antavana. Kone kuluttaa tunnin lennolla tuhat kiloa, vähän yli 1000 litraa. Litrahinta on alle euron tuolla litkulla. Eli maksaa jotain 800 e. Koneessa on 200 matkustajaa.
Niin tuosta tulee 4 euroa matkustajaa kohti.
Kreikan neljän tunnin lento tekee huimat 16 euroa
Menopaluuna 32e

Koneen hintaa kuoletetaan yli 15 vuotta ja vielä saadaan hyvä väliraha vaihdossa.

Tietysti henkilöstö ja muut harmit maksaa, mutta
ei tuo 70 e lipunhinnassa tappiolla mene.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat