Miten Montenegrosta Albaniaan?

Vierailija

Onko kenelläkään kokemusta miten Budvasta pääsee Albaniaan?

mjh

Kommentit (7)

Vierailija

Ei tuosta oikeesti mitään kokemusta jäänyt. Matkatoimisto vei ja hoiti ? mitä tarvi. Pieni pysähdys, eli lähinnä joku muodollisuus.Mitään ei tarkistettu sen kummemmin kumpaankaan suuntaan mennessä. Matka parin vuoden takaa. Eli käytäntö saattaa vaidella vähän idärajamme toimien tavoin

Vierailija

Helpoin on ajella sitä merenrantatietä vuorten yli Shkoderin suuntaan. Siellä on aika hyvät tiet.
Toinen reitti on tulla Podgorican suunnalta etelää
kohden mutta siellä on heikot ja kivikkoiset tiet,
ei mitään opasteita mutta kun seuraat jatkuvaa Mersujen jonoa niin päädyt Albaniaan. Rajalla pitää maksaa joku pieni maahantulomaksu.
Tällä jälkimmäisellä reitillä ja muillakin sen itäpuolisilla reiteillä sitten varoitellaan kovasti maantierosvoista eli auto saatetaan kaapata ja hyvällä tuurilla itse säilyy hengissä.

Olen itse molempia reittejä ajellut mutta jos
uudelleen menisin niin käyttäisin sitä merenrantatietä.

t. Maukka

Vierailija

Eiköhän se ole kaikkein helpointa ottaa vaan jonkun matkatoimiston retki sinne Albanian puolelle. Joko suomalaisen tai sitten jos kielitaitoa on riittävästi, niin paikallisen. Ei ne retket edes ole kovin kalliita. Päivä tai kaksi. Jos nyt haluaa sinne Albaniaan oikein pitemmäksi aikaa, niin siitä minä en juuri nyt tiedä mitään... ;)
- baraja

Vierailija

matkatoimiston reissulla olemme Montenegroon menossa. Juuri luin esitteestä, että Aurinkomatkat tekevät Albaniaan reissuja vain parillisilla viikoilla. me menemme parittomalla.

Vierailija

AM on retken tilannut paikalliselta toimistolta.
Kysykää nimi AM oppaalta ja menkää mukaan.
Toimi ainakin viine vuonna.Kiva kierros pyörähtää.

Vierailija

Tämä Finnairin sääntö on markkinointia. Albania kiinnostaa joten yrittävät myydä kahden viikon reissuja. Jotta kallis lento jäisi välistä pois.
Kohdehan on edullinen,joten AM vetää joka asiasta siivun.
Näin tietysti kaikki muutkin alan yrittäjät

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat