Matkaseuraa toukokuussa thaimaahan

Vierailija

Etsin matkaseuraa nuorekkaasta / nuoresta naisesta tai miehestä toukokuussa thaimaahan. Olen 25 vuotias nainen, osaan pitää hauskaa ja rentoutua lämmössä.

Kommentit (2)

Vierailija

Sama ajatus olisi lähteä toukokuussa Thaimaahan. Äkkilähtö käy eikä kohteella kauheasti väliä. Kaveriseura vain vielä puuttuu eikä viitsisi ihan yksinkään lähteä.
Olen noin 30-v., urheilullinen ja rento nainen.
Mitenhän reissun voisi sopia?

henrik

Matka Lumoava Thaimaahan. Vosiktko lähteä kanssani matkalle. Olisi 35-52 vuotia tasapainoine nais puolinen henkilö. Olisit raittiin puoleine. En lähde ryyppy reisulle enkä ns. huonolle matkalle. Voin otta illalla jos tahdot lasi viinni tai pullon olutta. En tykkää olla humalassa. Voitaisiin asun samassa hotelissa. Jos haluat niin kunpikin omassa huoneessa. Matkan kesto voisi olla 3-6 kuukautta. Vosi tulla vaikka toukkussaa takaisn Suomeena. Olisi hyvä jos osaisit hiukan englantia. Pitäsin luonosta, rauhasta, mietiskelystä, merestä, saarista ja lämmöstä. Vosi läheä ääkki lähdöllä Oulusta tai vosi ottaa pelkän lennon. Minä olen 44 vuotias Henrik. Olen ammatiltani sairanhoitaja. Olen 175cm pitkä. Painoa on kertynyt 78kg. Minä en ole aviossa en kihloissa. Asun Oulussa. Ei ole lapsia. Voisi olla yhdessä matkalla. En ole aiemmin käynyt Thaimaasssa. Yksin on tyly matkustaa. Lähde sinä minulle kaveriksi. Jos laitetaan varat yteen ns. koriin ja lähdettä matkalle. Olen vakaa varaine hyvin toimeen tuleva. Syy miksi haluan talveksi pois Suomesta on kylmät ilmat ja ikävä syksy. Haluan irtaantua 21 vuoden työ urastani. Voitko laittaa e-mail viestin. KIITOS

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat