Lentoemot POIKOTTIIN

Vierailija

Tavanomainen lomalento -08 keväällä. Siinä sitten lentoemo meni käytävää jakaen kahvia halukkaille.
Innokkaan kahvin nautijana otin tietysti uusintakieroksen. Sitä en tiedä horjahtiko emo vaiko heilahtiko oma käsi, mutta kahvia läikähti
syliini.Lentoemon ilme eikä olemus värähtänyt yhtään.Sanoi että hetki pieni, vei kahvikannun pois ja pyysi mukaansa. Jokunen minuutti kun asia oli korjattu. En tiedä mikä oli pyyhemateriaalin nimi,mutta kuivaus sujui naisten hiustyökalulla
muutamalla hengäyksellä.
En valittanut yhtiölle, en henkilökunnalle.
En valittanut kuluttaja-asiamiehelle.
Eikä tämäkään viesti ole valitus,näitä sattuu.
Vieruskaveri ihmetteli, mikset huutanut niille.
Ei tuo polttanut,vastasin.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

????????????
Tyttärentytär lähettelee näitä minulle. Jokainen ymmärtää tarkoituksen.
Sinun kirjoituksesi ansaitsee nämä.
Terveisin Tirlittan.

Vierailija

Miettippä miten sitten käy, lentoemännät tekevät koneessa paljon muutakin, kun jakavat ihmisille kahvia tai ruokia. Näitä tapauksia sattuu ainasilloin tällöin lentoemännille ja kummallista kun puhut ja purnaat 3 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta tälläpalstalla. Olisitko niin, että olet sama provosoija joka mekastaa täällä olemattomasta alma tourin matkastansa. Eikö sulla ole muuta tekemistä kun täyttää tätä palstaa aiheettomilla kommenteillasi.

Vierailija

Kukin tulkitsee miten haluaa. Minusta tämä on näppärä vastaveto tuolle Alma tourin haukkujalle.
Satiiria vaiko lievää piruilua.
Mehän emme tiedä onko tuossa Alma tour jutussa mikään totta. Noita niinsanottuja vastauksia voi kirjoittaa kuka tahansa. Tai vastaus voi olla aivan eri asiasta. Kun kirjoittaja ei myöskään ole koskaan käynyt nainitsemassaan kohteessa,eikä käytä epämääräisiä lentoyhtiöitä niin putoaa pohja pois asiasta.

Mitä tulee haavereihin, tässä ei moitittu ketään,ei nimetty yhtiötä, lentoemo toimi ammattimaisesti . Oletan että henkilö on kyrsiintynyt tuohon parjausketjuun ja herättelee
kyseistä kirjoittajaa takaisin todellisuuteen.

Vierailija

Sydänmet kysymysmerkeiksi. Ei kone ymmärrä niin harvinaisia merkkejä. Eli ylläpito muuttaa.
Esimerkiksi tuossa Kiinnostaako Kiova- ketjussa
oli yhden rivin vastaus. Minuutin päästä uusinta,eli sama,mutta jälkimmäisessä oli kirjoitusvirhe. Lisäksi olen joistakin omistakin löytänyt lyöntivirheitä ja aatellut että korjaampa tuonne kansioon,niin siellä ei virhettä löydykkään.

Vierailija

Vähänkös minua hävetti ja kauhistutti kun tuo kommentti ilmestyi ruudulle ja kysymysmerkit muuttivat merkityksen aivan päinvastaiseksi.
Enää en edes yritä merkeillä kikkailla vaan sanon ihan sanoilla suomeksi:
Tykkäsin huumorilla kirjoitetusta positiivisesta kommentista,näitä ei ole koskaan liikaa!
Tirlittan jälleen kerran.

Vierailija

Tuo Alma tourin parjaaminen on aivan typerä juttu.
Toinen kummajainen on Air Finland Holidays boikottiin ketju. Lähes kaikki yhtiöt käyttävät vuokrakoneita lentoja järjestellessään. Niistä ei yleensä ole edes mainintaa missään ketjussa,koska sillä ei ole oleellista merkitystä. Nyt tuota on jatkettu kolmen sivun verran samoilla ihme moitteilla. Aika pahasti jää joillakin levy pyörimään samaan uraan.

Kyllähän tämä ketju herätti vähän kysymystä, joten en ihmetellyt kysymysmerkkisarjaa.
Oivalsin toki,että otsake ei tarkoittanut emojen poistamista, johan tuo sisältö kertoi että harmiton episodi ilman moitteen häivää.

Vierailija

Aloitus oli varmaan jokin ns. vastaveto mutta tosikot ottavat kaiken aina täydestä. Kannattaisi harrastaa sitä nk. ajattelua ja jos se tuottaa tulosta, jättää kommnetoimatta.Erikoismerkkejä ei kannata käyttää, se ei onnistu.

Vierailija

Sivusto on viime päivinä, ainakin eilen, toiminut kummallisesti eli tulee erilaisia viestejä , mm. security merkistö ei täsmää jne. Mutta loppujen lopuksi viesti tulee palstalle ja jopa useampia kertoja. Eli tuo on systeemin vika, ei kenenkään kirjoittajan.

Vierailija

Aloitus on huumoria... tuo sana POIKOTTI ja vielä isoilla kirjaimilla paljastaa sen (ja pieni viittaus siihen millaista kieltä täällä käytetään...!).

Vierailija

Onhan täällä luettavaakin. Avasin nuo \"Minne en menisi\" ja \"Kulahtanut lomakohde\" ja olin pettynyt
Mitä aivotoimintaa on alkaa tai jatkaa \"minne en menisi\" jos vastaukset on maaosien kirjoittelua.
Asian ymmärtäisi jos päätös on perusteltu tai jotenkin syy kerrottu. Toki helppoa vastailla,ylläpito voisi listata valtiot ettei tarvi kuin ruksata. Sama tuossa kulahtaneessa.
Miten kukin kokee kuluneen ja miten sen määrittelee. Sivullisten kannalta ei oikein mitenkään. Eiköhän matkailusivustolla ole myös matkaajia ja vähän enempi asiaa noiden kummajaisten tilalle.

Tämä ketju liittyy palstaan,mutta on kirvoittanut kannanottoja ja selkeitä vastauksia.Eli puolustaa paikkaansa.

Vierailija

Kuuleppa eiköhän täällä saa kukin kommentoida kaikkien viestejä miten haluaa. Jos joku kysyy paikkaa johon ei halua mennä niin mitä sitten jos joku vastaa maanosalla ei se kuulu varmaan kenellekään minkä takia sinne ei halua mennä eikä vastaus liity mitenkään ihmisen älyyn. Kaskun ett avaa tästä asiasta uutta viestiketjua tänne. Mielestäni tänne saa kuka tahansa kirjoittaa jos se pysyy asiallisella tekstillä. Enkä ala sen kummemmin ruotimaan toisten vastauksia, enkä arvostelemaan ihmisten älyä.

Anteeksi en halua olla mikään palsta poliisi mielestäni ihmiset saavat kirjoittaa vastauksena kysyjälle mitä haluavat. Eiokä kenenkään tarvi lähteä ruotimaan toisten vastauksia.

Vierailija

Ehkä jos hän ilmottaa maanosan niin se on sitten ja koskee koko maanosaa ja se siittä. En lähde ruotimaan enkä arvailemaan syitä koska se ei mulle kuulu.

Itse voin sanoa myös että Amerikat ei kiinnosta syy liikaanähnyt televisiossa ylipirteitä ihmisiä, se rikollisuus ja huumepiirit.

Muihin maihin kyllä voisin mennä esim. Libyaan vaikka siellä on onkin sotaisaa ainakin tällähetkellä, mutta syy olen joskus vuosia sitten lukenut mielenkiintoisen matkailukirjan siittä ja se maa kiehtoo mua erittäin paljon. Ehkä olen vähän hullu ehkä en.

Vierailija

Liittyen kirjoituksiin 22.3.2011 12:00 ja sama päivä 12:29 olen kyllä sitä mieltä että vapasti saa kirjoittaa mitä tahansa matkailuun liittyvää, ei sensuuri kiitos. Onkos täällä erinäinen joukkio kirjanpitäjiä tai muita pilkunviilaajia kun haluaisivat asettaa sensuurin päälle. Eli heidän mielestään on sopivia ja epäsopivia matkailuaiheisia kysymyksiä? Miten raja vedetään? Kuka vetää? Henkilöihin menevä suora tai epäsuora vihjailu ja mollaaminen täällä kukoistaa mutta kun antaa heidän mylviä yksinään, se loppuu siihen.
Jos joku kysyy minne et matkustaisi, se on sopiva kysymys ja niin vastauksetkin. Älä sinä joka tuota kritisoit, ota pultteja. Vastaa vaan omasta puolestasi että kaikkialle voi mennä, joka maahan ja maanosaan. Siinä on sinun vastauksesi, anna muiden vastata mitä vastaavat. Mene vaan Libyaan, oma on asiasi.
Olen siis samaa mieltä tuon kanssa joka kirjoitti 12:29. joku järkkää reissuja libyaan, viikonloppuna luin lehdestä! Se on totta, ilmoitus on pitänyt jättää joskus aimemin ja niitähän julkaistaan useita samaan hintaan. Eli kaiva Hesari esiin, soita ja osta matka!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat