Ryhtiä palstalle

Vierailija

Lievästi ilmaistuna minua hivenen ärsyttää täällä kirjoittelussa ilmenevä epämääräisyys ja asioiden vääristely. Erehtyminen on inhimillistä,mutta nämä virheet joihin olen törmännyt, on jotain tarkoitushakuista mustamaalaamista ja loukkauksia
kirjoittajia ja matkatoimistoja kohden. Esimerkeinä vaikkapa tuo vuonolaiva Hurtigruten tai Air Finland Holidays. Näihin molempiin oli syötetty pelkkää roskaa asioista jotka olisi voinut pienellä näppäyksellä tarkistaa kyseisten yhtiöiden kotisivuilta. Kaikein paras tieto tulee tietysti matkaajien omakohtaisista kokemuksista.
Lisää tuota ala-arvoista oli väkisin ylläpidetty
maailman turvallisimman lentoyhtiön morkkaus ja
kotimaisen lentoyhtiön haukkuminen että oli käyttänyt ulkolaista konetta palveluissaan.

Joten eiköhän lopeteta moinen,annetaan politiikkojen hoitaa potaskankertominen.

Kommentit (14)

Vierailija

Tarkoitetaanko tässä sitä että vain positiiviset kokemukset saa antaa tietoon vai mitä? Myös negatiivista täytyy saada kertoa ja mielipteen ilmaisu on sallittava. Jos ei, niin silloinhan palsta muistuttaa ex-naapuria pahimpina aikoina.
Vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita.

Vierailija

Asiaa on aloituksessa sen verran että asian vierestä menee monella.Esimerkkinä olkoot ketju Hurtigruttenista johon väitteitä/ totuuksiaan heittä ne jotka ovat risteilleet Kristinalla ja oliko se päämääräkin siellä Punaisella merellä vai missä? Kyllä Hurtgiruttenin \"oikeat\" eli varsinaiset reissut tekee norjalaisyhtiö (onko kokonaan norjalaisomisteinen, sitä en pysty vannomaan). suurimoia asiantuntijoita näyttää olevan ne jotka ei kovin paljoa missään matkusta... ei ainakaan Norjassa joka ei mikään halpismaa ole.

Vierailija

Kannattaisi keskittyä asiaan eli itse matkailuun eikä esim. toisiin kirjoittajiin.
Kokemukset ovat arvokkaita, vinkit tervetulleita. Turhat ilkeämieliset heitot pannaanjulistettavia mutta niistä tuskin koskaan päästään.

Vierailija

Hintatiedot on tärkeä osa ja kuluerä matkailussa.

Mitä tulee tyhmiin heittoihin, niin mikä oli antamasi hintatieto kyseisellä ketjulla.

Vierailija

Lainaus viestistä 8.56
\"Suurinpia asiantuntijoita näyttää olevan ne jotka ei kovin paljon missään matkusta.\"

Olen täysin samaa mieltä. Viestisi tuossa Hurtigrutenin ketjussa on täysin typeriä,paikansa pitämättömiä yleistyksiä. Lisäksi perin sekava,
on hintaa,on laatua, on ulkolaisia,on useita laivoja,on useita eri matkaosuuksia.Kun Norja on pirun kallis niin siellä ei Suomalainen rupusakki häiritse.

Tuon saman yleispyöreän läpänheiton voi pistää myös Finnairin otsakkeen alle.

Vierailija

Minäpä kummailen tuota viestiä 8.44. Missä tuossa aloituksessa kerrotaan että vain positiiviset asiat on sallittu. Eikä siinä mielestäni rajoiteta sananvapautta millään muotoa.
Lähinnä toive liittyy asiallisuuteen ja inhimilliseen kokonaisuuteen viestien sisällön suhteen. Ei haittaa jos kertoo jääneensä ilman aamupalaa, tosin aika outossa tapauksessa, mutta ei siitä tarvi kirjaa kirjoittaa eikä käyttää solvaavia sanoja.Syy oli varmasti muualla kuin ihme heitoissa henkilökunnan kansallisuuksissa.
Eikö todella enää riitä suomalaiset haukuttavaksi.
Asian levittäminen eri ketjuille on vainoharhaa.
Yksi tärkeä asia moitteissa on ilmoittaa matkatoimisto ja tapahtuma aika, että asian voi kysyä myös vastapuolelta. Eikä mielellään viime vuosikymmenen juttuja.

Vierailija

Air Finland käyttää Finnairin lisäksi myös ulkomaalaisia koneita. Lensimme Air Finnairin koneella joka sattui olemaan Alitalia Espanjaan.
Oli kamala kokemus kone oli sisätiloista kamalassa kunnossa penkit kaatuivat takana olijan päälle siten että ne saivat ruuat syliinsä. Televisio ei toiminut lapset eivät nähneet ohjelmia. Tämä oli viimeinen kerta kun käytämme Air Finlandia.

Itse ett taida olla ajantasalla jos väität, että tänne kirjoitetaan väärää tietoa. Tai sitten haluat väkisin provosoida ihmisiä tappelemaan täällä kuin muillakin palstoille.

Vierailija

Kyllähän Finnair käyttää ulkolaisia koneita mutta tuota arvostelua en usko.
Jossei tieto ole väärää,niin ainakin harhaan johtavaa.

Air Finland Holidays on kuulemma kallein. Olisiko mitään näyttöä tuolle \"oikealle\" väittämällesi.

En näe mitään riidanhaastamista siinä, että lukijat pyytävät tarkennuksia ja perusteluja kirjoittamillesi jutuille. Luulisi mahtavalla kokemuksella tuon olevan helppoa ja kirjoittaminen näkyy olevan lempipuuhaasi.

Vierailija

Osaako kukaan kertoa miten Air Finlandin saa yhteyden viikonloppuna kun matkaan tulee mutkia? Sivuilla vain numeroita jotka ovat viikonloppuisin auki ( ja linkki finavian sivuille)Ei löydy numeropalvelusta, internetistä, Finavian virkailjat ei osaa kertoa jne? Aika heikkoa palvelua sanoisin ( kyseessä oli heidän kone joka sunnuntaina myöhästyi pahasti, tietoa ei saanut, 6 euron kahvilakupongin kylläkin....

Vierailija

Siis jopa viikonloppuisin auki. Mahtavaa palvelua

Mitä tuo viestisi tekee tällä ketjulla.
Tosin Air Finland on ryhdikäs yhtiö, ehkä se siitä ....

Vierailija

Mustamaalaamista? Olimme Airfinlandin matkalla Teneriffalle 18.03 - 01.04.2011 lähtö viivästyi 4,5 tuntia. Lentokentällä oli vastassa ulkomaalainen opas, joka kertoi pikkubussin olevan ovesta ulos ja oikealle sieltä löytyy, mutta pikkubussi löytyi isojen bussien takaa piilosta aivan eri paikasta. Opashan ei tullut mukaan. Hotelli HG Tenerife Sur oli ihan ok.siivous ja muut toiminnot hyvät. Oppaan piti olla torstaina ja lauantaina tavattavissa hotellilla, kellonaikaa vain ei kerrottu milloin. Pois lähtiessä odotimme bussia mistä selviäisi mikä vie meidät kentälle. No tulipa sinne montakin bussia mutta ne olivat muiden matkatoimistojen asiakkaille. Viimein tuli yksi bussi jossa oli Espanjalainen naiskuljettaja jolta otin matkustajalistan kädestä ja sieltä löytyi nimeni, yhteistä kieltä meillä ei ollut. Lähtö oli tunnin myöhässä ja kone oli vuokrattu jostakin, aika vanhakin koska ei ollut yhtään monitoria. Penkit verhoiltu joskus keinonahalla, selkänojat eivät kallistneet mihinkään, edellisen penkin selkänojassa ei ollut verkkopussia johonka olisi voinut laittaa näitä ruokajuomia. Koneiden henkilökunta oli ystävällistä ja hoitivat työnsä hyvin, kuin myös lentäjät. Tuskinpa enää käytän yrityksen palveluita. Mainonta ja todellisuus eivät kohdanneet toisiaan.

Vierailija

Voi ei.... istuimet verhoiltu keinonahalla... pitäiskö lentoyhtiöiden alkaa ilmoittaa kaikki mahdolliset tiedot nettisivuillaan eli mikä on penkin verhoilu, mikä on lattiamaton väri jne?! Uskomatonta, mutta tuo on erittäin positiivista ettei penkkiä saa kallistettua taaksepäin, silloin ei kenenkään takana istuvan syliin pääse toinen makaamaan. On nimittäin inhottavaa että heti kun pääsevät istuimelleen laittavat sen maksimitaka-asentoon ja röhnöttävät siinä koko ajan. Taidanpa ottaa Air finlandin toisssaan kun valmismatkoja tilaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat