matkaseuraa pimeyttä pakoon

Vierailija

Oletko suunnittelemassa pitkää lomaa loka-tammikuu välisenä aikana ulkomaille. Olisin halukas lähtemään seuraksesi. Olen eläkkeellä oleva 56 v. naimisissa oleva heteronainen. Sairastan tuki- ja liikuntaelin sairautta, joka ajoittain saattaa hidastaa vauhtia. Mieheni on vielä työelämässä, joten hänestäkään en vielä saa seuraa näin pitkälle lomalle ja yksin en haluaisi lähteä. Olen matkustellut jonkin verran, lähinnä kaukomaissa. Haluan lomaltani kiireettömyyttä, aurinkoa, merta, luonnossa liikkumista, kulttuuria ja pieni huvittelukaan ei ole poissuljettu.

Matkaseurani tulee olla nainen ja iältään 50-70 v. Lisäksi toivon joustavuutta, mukautuvuutta, rehellisyyttä, omien kustannustensa maksukykyä ja kohtalaista terveyttä (ei mielenterveys eikä alkoholiongelmia). Kielitaito olisi hyväksi, koska omani rajoittuu suomenkieleen.

Kommentit (3)

Vierailija

Re: matkaseuraa pimeyttä pakoon
on: 16.03.2011 16:15

Hei!
Pitempi matka kaamosta pakoon kiinnostaisi minuakin. Toivomuksesi ja ikärajat sopivat,
joten toivoisin yheydenottoa ensialkuun
e-maililla: eirami55@hotmail.fi
terv. Eira

Vierailija

Hei,
Olen suunnitellut matkaa Peruun tuolle ajankohdalle, mahdollisesti naapurimaihin. Ei luksushotelleja, omatoimisesti eri kohteisiin. Huumorintajua ja toisen huomioon ottamista tarvitaan noinkin pitkällä matkalla. Ota yhteyttä, matkalla voi olla useampikin samanhenkinen reissaaja.

jonnekin@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat