Luetko uutisia lomillasi?

Vierailija

Eli, käytkö koneella lukemassa maailman tapahtumia, luetko sanomalehtiä, kyseletkö tekstareilla Suomen uutisia ystäviltäsi?
Itse olen jokseenkin uutispimennossa ja tykkään siitä.
En käy koneella kolmenkaan viikon lomilla, en osta lehtiä, enkä kysele ystäviltä mitä hurjaa Suomessa on sattunut.Joskus harvoin vilkaisen hotellikirjaan tulleita Turun Sanomien uutispätkiä.
Maailmanmeno soljuu ihan sujuvasti itsekseen lomienikin aikana, eikä minulla ole tarvetta olla \"kartalla\" koko aikaa.Entä te muut?
Ulpukka

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla on tapana lukea paikallisia lehtiä ja katsoa paikalliset uutiset. Joskus ymmärtää enemmän ja joskus vähemmän.

Kuten arvata saattaa, niin niissä ei yleensä ole kovin paljon Suomen ja kotikulmien uutisia. Mulla sillä mennän!

-Matkailija

Vierailija

Minulla jälleen samat sävelet kuin Ulpukallakin.
Yleensä Suomen sään kuulee aina joltakin kanssamatkustajalta, muuta en kaipaakaan.

Sen sijaan kotiin lähetän joka ilta viestin: Onko koiralla kaikki hyvin, onko syönyt, tuleeko sänkyyn nukkumaan vai makaako eteisessä minua odottaen? Ne on ne tärkeimmät uutiset.
Tirlittan.

Vierailija

En halua lomalla kuulla mitään kotimaasta,enkä myöskään lähetä mitään viestejä kotiin.

Miehellä on känny mukana,itsellä ei ole,känny laitetaan heti tallelokeroon ja siellä pysyy matkan loppuun asti.
Joskus hän katsoo onko tullut viestiä, yleensä ei ole.
Uutiset ehtii lukemaan kotimaassa, lomalla ei kiinnosta.

tuulikki

Vierailija

kotimaan uutisia ei kaipaa, eihän täällä nyt niin ihmeellistä tapahdu ellei sitten kuukausia ole poissa yhtäperää.
Hotellissa on aina TV huoneessa ja tulee katsottua
uutiset kv-kanavilta.
Paikalliset uutiset tietysti kiinnostaa, säätila myös.
Keneltään uppo-oudolta ihmiseltö en kotimaan uutisia mene kyselemään, se ainoa suomalainen on usein se oma matkakumppani....
Kun on kotoa pois, on paras ,myös olla.
Oltiin matkoilla silloin kun M. Ahtisaeren Nobel-palkinnosta tuli tieto julkisuuteen. TV oli auki, satuttiin olemaan hotellilla. Se oli uutinen joka oli kiva kuulla englanniksikin. Tuollaisia sattuu harvoin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat