Kulahtanut lomakohde

Vierailija

Mikä on teidän se lomakohde jonne ette enää mene, syystä tai toisesta?

Kommentit (14)

Vierailija

Taatusti ja varmasti en pyllistäkkään
Playa de Inglesiin päin.
Kurjat matkakaverit, ikävä ilma,ankea hotelli.

Niin suuri merkitys on matkan muuttuvilla tekijöillä, että myös kohdekaupunki saa ikävän jälkimaun jäämään päälle.

vuonna 2001

Vierailija

Gran Canarian Bahia Feliz. Keskellä ei mitään. Tuuli koko ajan ihan mielettömästi ja vettä satoi melkein joka pvä. Tylytystä palveluissa. Ruottalaisia pilvin pimein ja paljon, paljon niitten lapsia. Huutoa ja meteliä.
Emmä kyllä sinne mene enää ikinä!

Vierailija

Sama kuin edellinenkin, minulle riitti 2 kertaa,ei siellä ole mitään, kaikki kamalan kallista,myyjät haukkuu ryssiksi ja muutenkin pimeää porukkaa..yök.

tuulikki

Vierailija

Bulgariaan ei kulkuni käy, vaikka saisin ilmaisen matkan.Kaksi reissua olen siihen maahan tehnyt.Viimeisen runsas kolme vuotta sitten kesällä.
Venäläiset toivat iloiset tytöt tullessaan. Vastaanotto oli seinän takana, sekä seuraavassa kerroksessa alaspäin.Meno oli öisin melkoinen, päivisin kuivui somat pikku stringit rivissä narulla ja tytöt lukivat tai nukkuivat.Se oli erittäin häiritsevää, eikä edes pariskunnat saaneet rauhassa kadulla kulkea, kun tarjottiin yhteystietoja.Muutenkin ravintoloissa oli huijaamisen maku koko ajan kaikessa.Joten kiitos, mutta ei kiitos. Ulpukka

Vierailija

Ingles on minunkin kohdallani se kauhistus, johon en koskaan halua palata.

Pahin turistirysä, missä olen käynyt. Suomi-baareja kartan matkoillani. Rikollisuutta, rötöstelyä, ahdistelevia feikkimyyjiä. Kerta riitti;)

Vierailija

Ingles on ihan hauska paikka mutta hölmöjä ne jotka siellä shoppailee. Kannattaa mennä sinne missä paikallisetkin shoppailee eli Las Palmasiin ja Vecindarion Atlanticoon.

Mutta avuttomat on juuti sellaisia että koko viikko kökötetään siinä samassa paikassa eikä käydä kauempana kuin kulman takana olevassa sikakalliissa turistikaupassa,

Vierailija

Kävimme kyllä Las Palmasissakin ostiskelemassa, ja muuallakin ,enkä ihosyövän takia maannut auringossa.

Ei myöskään kökötetty samassa paikassa,eikä olla avuttomia.
Silti sanon vieläkin, etten mene sinne enään KOSKAAN, sano sinä edellinen kirjoittaja mitä haluat.

tuulikki

Vierailija

Emme shoppailleet Inglesissä, mutta myyjien ahdisteluilta ei voinut välttyä. Yleensä turisti vähän silmäilee ympärilleen, vaikka vaan ruokapaikkaa haeskellessaan.

Miksi ihmeessä majailla juuri Inglesissä, jos mielessä shoppailureissut Las Palmasissa tai paikallisten suosimassa Vecindarion Atlanticossa.Gran Canarialla on paljon tasokkaampiakin kohteita, jos haluaa D-vitamiinitankkkauksen ja nauttia auringon lämmöstä ja meren aalloista.

Jokainen nauttikoon lomallaan asioista, jotka ovat itselle tärkeitä. Jos ulkomaille matkustaa viettääkseen aikaa suomihumpassa tai läskisoosia mutustellen, se sitä haluavalle suotakoon.

Vierailija

Ei enää Americaansiin kerta riitti enkä muutenkaan ole innostunut rantalöffäilijä. Toinen paikka johon en enää tassuillani astu olen siellä ollut aikoinani 3 kertaa eli Kyprokseen.

Vierailija

Kreeta on kulahtanut minulle. Siellä on oltu niin monta kertaa ja se ensimmäinen Kreikan loma oli aikoja sitten Hersonissokseen.Pieni turistikylä se silloin oli ja sitten myöhemmin kun on ajettu sen läpi, on se ihan hirveä diskokeidas. Eli ei meille mitään. Kreeta ei kiinnosta muutenkaan, syitä en sano mutta ovat omia mielipiteitäni. Mutta onhan valinnanvaraa jos Kreikkaan haluaa.

Vierailija

Vähän harhaanjohtava tuo otsake.Eli käsittäkseni haettiin kohteita joista valtaosa turisteista on häipännyt. Nyt kuitenkin koko ketju on henkilökohtaista valintaa. Eli aivan eri asia.
Jos ihastuu ja käy niin paljon että kyllästyy niin ei kait kohde kulahta minneen.
Miten on mahdollista ajaa Herssoniksen ohi jos ei käy Kreetalla. Toisaalta kohteena vetää hyvin ,että ei mikään kulahtanut mesta. Suomalaisten eräs suosikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat