Onko parinvaihto sinun juttusi?

Vierailija

Mitenkäs on tuo parinvaihto. Onko sinulla kokemusta asiasta, kiinnostaako vai tuntuuko se aivan mahdottomalta?

Kommentit (12)

Vierailija

Itse olen taas kuullut pelkkää hyvää parinnvaihdosta. Sitä ovat harrastaneet vuosia sekä yks työtoveri perheineen ja samoin esimieheni.

Tekis itsekin mieli kokeilla, mietin vaan ketä kiinnostaisi sinkku Helsingissä.

Vierailija

Luulisi, että Helsingissä oleva sinkku menisi kuumille kiville. Mieti, että saisit vaihdossa sinkun jostain suurkaupungin keskustasta.

Itseäni kiinnostaa parinvaihto ja voisin kuvitella, että jotakuta kiinnostaisi parini lähellä Lapin tunturikeskusta. Ennen tätä aion kuitenkin vuokrata parin ensi kesänä kuukaudeksi jostain lämpimästä (esim. Couplewayn kautta). Se on ehkä ensi askel tähänkin vaihtoon.

Vierailija

Tämä ei ole Matkaopas-lehden aloitus.
Asialla on tomera ylläpito. Lehden toimitus on viksua, ei pistä vastausta samalle kellon ajalle (5,37) Eikä ne pistä sinkkua parinvaihtoon. Voihan hänkin seuraa vaihtaa vaikka joka yö mutta mitä pistää parinvaihtoon. Lisäksi sunnuntaiaamu
4 viestiä 4 minuutissa ja 70 lukukertaa vajaassa kahdessa tunnissa. Tulee mieleen repen kuvat ja
ja katsojamäärät.
Tuo sinkku eräällä toisella palstalla ihmetteli,miten saisi asunnon kelpaamaan hesassa.

Taikuuta jimmyssä

Vierailija

Oikein mukava sunnuntai aamun aloitus.
Löysin asiasta positiivistakin,olkaamme onnellisia että omassa päässämme on järkikulta ainakin vielä toistaiseksi tallella.
Tirlittan.

Vierailija

Heippa kaikille.

Olin parisen viikkoa kaukomailla ja kertaakaan en nettiä aukaissut. Juu, juttua siitä varmaan vielä lähipäivinä ilmaantuu, tiedätte kyllä missä.

Nyt sitten hetken jo ajattelin että olenkohan vahingossa avannut jonkin tanhuseuran sivuston matkailusivuston sijasta kun tuosta parinvaihdosta oli juttua ihan aluksi. Itse en kyllä tanhua ole harrastanut mutta parinvaihtoa kylläkin ennenwanhaan tansseissa tuli harrastettua.

Parisen kipaletta siellähän tansittiin tai ainakin yritettiin jotenkin musiikin tahdissa vääntää kunnes piti pari viedä takaisin ja sitten taas hakea, joko sama tai sitten aivan uusi pari itselleen. Varmaan sitten tuo jatkuva vaiva tuosta hakemisesta rupesi kyllästyttämään ja lopuksi sitten hain vain ja ainoastaan sitä samaa aina uudelleen ja uudelleen.

Nyt sitten tuo parinvaihto ei ole minulle enää ajankohtainen kun saman parin kanssa on tullut pian nelisenkymmentä vuotta tehdyksi jopa muutakin kuin tanssittua.

Vai oliko tässä nyt sitten jostakin muusta kysymys.

Igors

Vierailija

Kiitos tämän päivän parhaista nauruista Igor, osuit taas naulankantaan. Kommenttisi laittaa aloituksen juuri siihen paikkaan kun se ansaitsee.

Mimi

Cuckold

Naamakirjasta löytyy ryhmä \"Avoin suhde\". Varattujen ihmisten kanssa on varmaan jotenkin turvallisempaa harrastaa kolmattapyörää ja vaihtoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat