Etelän lämpöön kaivataan 60-70 v naista matkaseuraksi.

Vierailija

Pirteä mies (71) pk-seudulta kaipaa naisesta matkaseuraa vaikkapa Teneriffalle, myös kotimaa ja risteilyt kiinnostaa yhdessä reissata. Olen savuton, rehellinen ja mukava eikä alkoholikaan ole koskaan ollut ongelma. Laita sähköpostia niin vaihdetaan puhelinnumeroita tai tavataan ja tutustutaan jo ennen matkaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei!
Olen Kohta kuusikymppinen nainen Kalajoelta, ja elämäntilanteeni että pitkän työputken jälkeen mahdollisuus matkustella.
Luonteeni avoin, positiivinen ja omistan laajan ystäväpiirin.
tykkään Lapistakin mutta vilukissana talvella minulle sopii paremmin lämpimät paikat.Harmi vain että esim. Thaimaahan pitkä lento on rankka.
Kirjoittelen lisää myöhemmin jos olet kiinnostunut.
s-posti: marialeena.isopahkala@jippii.fi

Vierailija

Hei,

olen 67v , erittäin hyväkuntoinen, kielitaitoinen ja aktiivinen. Innokas matkustelija, ei mikään aurinkorantojen löhöäjä.
Iloista ja reipasta mieltä riittää muutenkin. En ehkä ole kovin innostunut Teneriffasta mutta suunnittelen tällä hetkellä ruskareissua Etelä-Koreaan Novosibirskin ja Vladivostokin kautta. Jos sinua kiinnostaa, ota yhteyttä maililla osoitteseen auli.teppo@welho.com Matka olisi lokakuussa, hintaa viidentonnin paikkeilla.

Auli

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat