Japanin pien ryhmä matka 1990€ 10 päivän reissu!

Vierailija

http://www.bemmu.com/tokio/

Kopio linkki ja lue tuo hyvin halpa ja piakkoin järjestettävä matka huhtikuussa.

Jos olet kiinostunut Japanista mutta et halua mennä sinne yksin, nyt on valtavan hyvä diili ja matka kyseessä!

Älä missaa tätä matkaa. Minä en ainakaan... Tämä on vain suomalaisille tarkoitettu matka siis. eikä sinun tarvitse osata japania.

Ikä haarukka oli muistaakseni joku 14-25

---

Minä ainakin ilmoittaudun matkaan.
Olen 16 vuotias, melkein 17 matkan lähestyessä, ja jos haluat minusta jo kaverin matkalle, niin iske sähköposti viestiä

alamaria2009@hotmail.com

Kommentit (6)

Vierailija

No kyllä on niin hämäräperäinen ja epämääräinen firma kuin vain olla ja voi.

Yhteytenä vain s-postiosoite.
Tmi Bemmu EI OLE Kuluttajaviraston Valmismatkaliikerekisterissä eikä sillä ole lupaa järjestää matkoja.

Ja matkathan on sitten peruttu jo kun kukaan ei ole ilmoittautunut.

Vierailija

En ole asiaan tutustunut,koska lähtöaika ei sovi.
Ihmetyttää täällä nämä vastaukset, siis mikä yhtiö ja millä perusteella ? Kuka tahansa saa kasata porukan mukaan ja sopia kulut ja aikataulut vapaasti. Olen tehnyt joitakin porukkareissuja eikä siinä mitään vakuusrahastoja tarvi. Tingaa liput, majoituksen sekä lähtee.
Kymmeneltä saa lievää alennusta ajankohtasta ja yhtiöstä riippuen. Kahdellakymmenellä lähtijällä
irtoaa yksi ilmainen lippu. Noin suuntaa antavasti.

Vierailija

Omasta kokemuksesta voin sanoa että tuo ei oo mikään höpöhöpöhomma kun olin tuolla matkalla mukana muutama vuosi sitten :) Oli ihan huippu matka, mutta tietenkään nyt ei liiemmin kannata Japanin matkasta haaveilla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat