Japanin matka 2012! (Aloita matkan suunnittelu kanssani!)

Vierailija

Etsisin hyvin varhaisessa vaiheessa matkakaveria tulevalle 2012 Japanin matkalle. Aika on pitkä, mutta matkan suunnittelu onkin kokonaan auki.

Toivisin pääseväni suunnittelemaan kyseistä matkaa innostuneen matkakaverini kanssa. Jos vain jaksaa odottaa, niin saamme varmasti aikaan hyvinkin antoisan matkan.

Matkakohteeksi valitsin Japanin, sillä se kiehtoo minua, ja olisi vihdoinkin mahdollisuus päästä kokemaan tuo kyseinen maa. Ikä nousee tuossa 3.6.2012 puolella 18 vuotiaaksi.

Matkaseuralainen saisi mielellään olla siinä 18-25 vuotias, sukupuolta katsomatta. Itse olen miespuolinen.
En ole pikkutarkka, saa mennä siinä vähän vanhemmankin puolelle, mikäli vain uskoo, että näin nuori matkaseura kelpaa...

---

Kyseiseen matkaan minulla on varaa upottaa rahaa pidemmällekkin reisulle kuin 2-3 viikkoa, mikä muuten on se minimi matkaraja johon olisin lähdössä. En lähde viikon lomalle. Itse olisin valmis viettämään varmaankin 1-2 kuukautta matkalla, mutta harvinaista onkin jos löytää matkaseuraa niinkin pitkäksi aikaa.

Tarkoitus ei olisi jäädä vain yhteen kaupunkiin, vaan kiertää Japania sovituissa matkakohteissamme tämän sovitun matkan ajan. Riippuen matkan pituudesta ajan vietto yhdessä kohteessa voi olla pitempikin...

Kaikki kuitenkin on suunnittelupisteessä, joten tervetuloa suunnittelemaan vuoden 2012 matkaa Japaniin!

Minut tavoittaa seuraavasta hotmail osoitteesta: Alamaria2009@hotmail.com

Annathan otsikon viestillesi seuraavasti: \"Japanin matkakaveri\" - jotta tunnistan sen, mikäli se joutuu roskapostiini.

Kerrothan riittävän selkeästi ja pitkästi kaiken oleellisen itsestäsi, kuten esimerkiski ikä, sukupuoli, persoona, tuleva mahdollinen matkabudjettisi vuonna 2012, jne...

Kielitaitoahan tässä matkassa ei vaadita.
Itselläni on kuitenkin äidinkieli Suomi, ja olen opiskellut itselleni vahvan englannin kielen. Japanin kieleni on heikko, mutta tarkoitus olisi opiskella itsenäisesti tässä 2011 aikana, ja mahdollisesti osallistua japanin kielikurssille loppuvuodesta jahka taas on mahdollista hakea moiselle, kun missasi tämän vuoden kielikurssin.

---

*HUOM*

Ymmärräthän, että kirjoittaessani tätä on vuosi 2011 alku puoli, ja joutuisit täten odottamaan pitkäänkin ehkä kyseistä matkaa. Siispä oletan, että tiedostat jo nyt hyvin selkeästi mihin olisit valmis, mikäli otat minuun yhteyttä.

En missään nimessä tahdo matkakaveria joka peruuttaa matkan sitten viimetingassa.
(Mikäli haluatkin peruuttaa matkan, tee se hyvissä ajoin!)

Minua on turha tavoittaa tältä palstalta, sillä tämä on vain tänne jätetty ilmoitus. En käytä tätä sivustoa enään tämän jälkeen, mutta tämä viesti elää niin pitkään kunnes sen tehtävä on täyttynyt.

Otathan myös huomioon sen, että koska tämä on vuoden 2011 kirjoitus, voi joku löytää sen vuoden 2011 lopussa tai 2012 alussa, jolloin on vielä mahdollista kysyä mukaan, koska tämähän järjestettäisiin 2012 puolella, jolloin olisi siis vielä hyvin aikaa suunnitella matkaa!

---

Vapaamuotinen ehdotus:

Oletko valmis lähtemään 3 hengen japanin matkalle? Ilmoitathan mielipiteesi moisesta samalla kun otat minuun yhteyttä, sillä mikäli tämä matka herättää paljon kysyntää, on varmasti kolmin hauskempaa lähteä reissuun!

Kyseinen matka on kuitenkin pääsääntöisesti tarkoitettu kahden hengen matkaksi! Joten kunnioitan mielipidettäsi.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat