Reppumatkalle Thaimaahan syksyllä 2011.

Vierailija

Etsin matkakaveria reppureissaamaan esimerkiksi Thaimaahan syksyllä 2011. Muutaman kuukauden reissu olisi suunnitelmissa. Kavereista kukaan ei oikeen pysty niin kauaksi aikaa lähtemään.
Etsin nuorta, sukupuolella ei nyt niin väliä, 20-30v rentoa, hauskaa ja luotettavaa tyyppiä.
Itse olen 22v nainen, rento ja spontaani, mutta yksin en matkalle lähe etten tule hulluksi.

Ja ihan kaverimielessä todellakin. Vaikka joku porukkakin olis kiva saada kasaan, on aina kiva tavata uusia ihmisiä! Ja mikäs parempaa kun lähteä seikkailemaan tai ihan vaan rannalle löhöömään palmun alle.

En halua myöskään lähteä minkään 50v guben kanssa. En ole ihan niin epätoivoinen kuitenkaan.

Ainiin ja tutustua haluisin jo ennen matkaa, ettet ole mikään psykopaatti tai muuten vaan tylsä tai vinksahtanut(pahasti).

Kommentit (13)

Vierailija

Moi,
Pisteleppas mailia jos viela seuraa vailla oot.
Ite 26v mies, suunnittelen ens syksyn reissua, mut kaverit ei paase irtaantumaan joten tarvis ite kans seuraa.
Oikeastaan ihan sama minne...
Oon vissii sopivasti vinksahtanu, tai jotain sinnepain ;)

simonroskaposti (a) gmail.com

Vierailija

no hei.ite oon kans ajatellu lähteväni reissaamaan thaimaahin syksyllä ehkä loka/marraskuun vaihtees määrittelemättömäksi ajaksi,olen 28 vuotias pohjanmaalainen ehkä aluksi vähän ujonpuoleinen mutta mukava kun oppii tuntemaan toisen.täs sitä oltaas kans matkaseuraa vailla toistaiseksi.

Vierailija

Heippa, oon 19v nainen pk-saudulta.

Ja yksin kans menossa ku kavereilla ei mahdollisuutta lähteä.

itse oon suunnitellut, että marraskuussa. Silloin pahin sadekausi on ohi. Matkanpituutta en ole vielä päättänyt, ainakin kuukausi..

Vierailija

Täällä myös yksi neitonen,24v lisää! Ajattelin lähteä loka-marraskuun alussa, ja reissata ainakin kuukauden. Suunnitelmat olisi lentää ensin Bangkokiin, ja lähteä sieltä etelään päin ja kokea yhdet Full Moon Partyt Koh Phanangilla. ;) Laittakaa meiliä tulemaan jos matkaseura kiinnostaa! Matkan tarkoitus on avartaa maailmaa, kartottaa kielitaitoa, seikkailla, juhlia ja saada uusia kokemuksia! ;)

mir4cle_1 @hotmail .com

kaltsu

Turusta ois kans 22v sälli lähdössä loppuvuodesta pidemmälle reissulle tuhlailemaan lopputilin thaimaaseen ja edelleen välimerelle tai toisinpäin. mielellään joskus marras/joulukuu aikoihin. jos mukavan rempseetä ja jonkin verran kokenuttakin matkaseuraa viel oisit(te) vailla ni spostii: kalle.takala@gmail.com

Sanna

Täällä ois 28.11 lähtö finskillä bangkokkiin ja sieltä sitten (29.)päivän mittaan otan suunnan kohti Taoo. Anyone?

Ikää on 25 ja luonne on suhteellisen rempseä. Alkuun voin vähän jäykistellä, mutta aika nopsaa lämpenen uusille ihmisille, eikä kukaan o vielä tylsäks päässy haukkumaan ;)

Terv. Sanna

Jos nappaa niin yhteydenotot sähköpostiin kiitos!
the_sanz@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat