Häämatka kesäkuussa

Vierailija

Hei,

Kertokaa nyt mikä olisi kesäkuussa hyvä häämatka kohde joka tulee vaimolle yllätyksenä?

Kreikan saaristoa olen katsellut, mutta mikä siellä olisi hyvä/paras vaihtoehto leppoisaan lomaan, jossa jotain ostosmahdollisuuksiakin olisi.

Onko kellään kokemuksia kaukomatkoista kesällä esim. Thaimaa, malediivit jne...

Kriteerit: Lämpö, rauhallinen (muttei liian), jotain shoppailu mahdollisuuksia.

Kommentit (6)

Vierailija

Menkää safarille Keniaan ja yhdistettynä rantalomaan Mombasaan tai Sansibarille. Masai Marassa ovat vaelluslaumat silloin ja on taatusti unohtumaton häämatka. Matkatoimistot järjestävät valmiiksi kaiken toiveittenne mukaan.
Botswana on toinen minne kesällä järjestetään safareita.

Vierailija

Skiathos Kreikassa, upea saari, ostosmahdollisuuksia on, on myös hieman ns. tasokkaampi paikka verrattuna moneen sen maan saariin. Hyviä liikkeitä, paljon mainioita ravintoloita ja upeat rannat!

Vierailija

Suosittelen Kefalonian saarta Kreikassa. Samin kylässä on osittain suomalaisomisteinen Olive Villas. Nettisivut olivegardenvillas.gr, varauksessa kannattaa olla nopea.

Myös FM hyviä hotellivaihtoehtoja. Auton vuokraus kannattaa, saari on upea. Sopii hyvin romanttiseen yhdessäoloon.

Hyvää matkaa ja onnellista yhteiseloa ;)

mummi

Vierailija

Kefalonia on hieno saari. En kuitenkaan mainosta mitään erityisesti, en ole kenenkään asialla erityisesti... mutta jos ei halua ottaa valmismatkapakettia, Skalassa on erinkoisen hyvä hotelli Captains House, nettisivut on, parempaa
majoitusta ette löydä. On kylässä, ei välttämättä tarvi autoa jokaiseksi päiväksi. Kylästä löytyy palvelut.
Skiathos tai Skopelos ovat toppen!

Vierailija

Hei,
lähtekää Malediiveille. Olen lukenut saarista kaiken mahdollisen tiedon, mitä netistä saa irti, koska olemme itse lähdössä kyseiseen paikkaan.
(ei kylläkään häämatkalle)

Jos haluatte häämatkallanne rentoutua täysin niin Malediivit on aivan ihana paikka.

Lämpimästä nautiskellen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat