Thaimaa vkot 6 ja 7

Vierailija

Löytyisikö sporttista matkakaveria seuraksi/jakamaan matkakustannuksia?

Hyppään hetkeksi oravanpyörästä ja otan äkkilähdön Thaimaaseen. Olen 33v hetero sinkkumies ja löhöilyn lisäksi lomalla olisi tarkoitus kuntoilla vaikka salilla tai juosten.

Olen raitis, tupakoimaton ja muutenkin kunnollinen tyyppi, mutta osaan pitää myös hauskaa. Lähtöpaikkana olisi Helsinki.

Kirjoittele jos olisit lähdössä Thaimaaseen muunkin kuin seksin perässä niin tutustutaan ennen matkaa!

papoutala@suomi24.fi

Kommentit (6)

Vierailija

Ihan minne vaan, missä on mukavaa! En siis ole vielä varannut mitään. Varaisin mielelläni valmismatkan. Vaikka kaikki on mainostaneet halpoja hotelleja en jaksa ressata hotellin etsimisellä heti ekana lomapäivänä. Lento + hotelli äkkilähtöjä saisi jopa alle 700 € kun ois kaveri, jonka kanssa tilata! Pääsen lähtemään aikaisintaann 6.2. illalla. Vastaile sähköpostiin jos ideoita...

papoutala@suomi24.fi

Vierailija

Moi! Ei hotellia tarvitse etsiä. Menee minibussilla kentältä(maksaa alle 5 euroa). Tai taksi jos kiire(maksaa alle 20e). 700e et saa muuten valmismatkaa thaimaaseen. Ja itse lähden tammikuun lopussa. Hyvän hotellin aamupalan kera saa 400e kahdelle kahdeks viikoks. Eli 200/henk. Lennoista maksoin 700e. Otin hotellin kahdesta eri hotskusta ettei mene tylsäksi. Ovat kyllä melko lähekkäin.

Bankokkiin saa lennot 600e ja hotellit vielä edullisempia vaikka jatkais matkaa Pattayalle esimerkiksi. Ensi vuonna teen näin. Toivottavasti löydät matkakaverin!

Vierailija

On Napsussa tälläkin hetkellä lento + määrittelemätön hotelli alle 700 € (jos olisi 2 matkustajaa)... Tosin ensi viikon lähdöille.

Ei ole vielä kaveria, kohta tulee jo 6-7.2 lähdöt halvalla, ilmottaudu ja lähde mukaan!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat