Missä kosisin kultaani

Vierailija

Nyt tuli tenkkapå. Pitäisi kosia romanttisesti, niin että tuleva vaimoni muistaa sen ikänsä (oletan että vastaa myöntävästi.) Onko kokemuksia, ehdotuksia? Mieluiten Euroopassa. Matkaa kaavailtu huhtikuun loppupuolelle.

Romantiikkaa peliin

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Oon tosissani. Kosinnan hoidan kyllä ihan itse. Kysyin sopivan romanttista paikkaa, elikkä missä päin Eurooppaa sen tekisin.

Aloittaja

Vierailija

Ah..ihanaa, että kyselet romanttisesti.
Tämä jo kertoo tunteiden vahvuudesta armastusta kohtaan.

Enteks tuli mieleen, että voisit hankkia nyt muodissa olevan lukon, jossa ovat nimenne. Sidotte sen sitten johonkin sillankaiteeseen ja heitätte avaimen jokeen.

Paikka, jossa olisin halunnut itseäni kosittavan..
(edessäni on Euroopan kartta)

Romania -Nimestä johtuva.
Rooma - Paikkaan liittyy pitkä historia.
Ranska/ Pariisi - Tunteiden tulkki ja ehkä hivene jo kulahtanut ajatus.
Mielummin Lyonissa.
Sisilia/ Etna - Tulista luonnetta ja kuumaa huumaa.
Sveitsin alpit- Yhteiset näkymät kauas tulevaisuuteen.
Belgia matkalla Brysselistä Bruggeen - Järki ja tunteet.
Krotia- Solisevan meren äärellä eväskorin kanssa.
Saksan muurin vieressä- Suuretkin muurit murtuvan raukkauden tieltä.
Itävalta/Wien- Kynttiläillallinen ja valaistus kohdallaan.
Monaco/Marseille ja ME.
(Miehen sydämeen mahtuu tosin vain yksi ämmä!)
Englanti/ Lontoo - London Eye, pää pyörällä maailmanpyörässä.

Onnea kuitenkin ajatukselle, kosit sitten missä vaan. Tunne on tärkein.

Toivottelee 24 vuotta sitten rivarin soffalla kosittu vmo

Vierailija

Täysin mahdotonta tuohin ulkopuolisen vastata! Oletatko että kosintatapa vaikuttaisi siihen että olisitte loppuelämänne yhdessä?? Jos liittyy matkustamiseen, vie hänet johonkin kivaan kaupunkiin, mieluiten ei \"kulahtaneeseen\" pääkaupunkiin vai muualle ja kosi siellä!Kanaria ei kyllä pure!!!

Vierailija

Nyt tuli kullan kanssa vähän ryppyjä rakkauteen ja meni soosit vessanpyttyyn mutta odotellaan jos kulta leppyy ja palaa luokseni arkkitehti-ystäväni luota.

t. Vesa K.

Vierailija

Kuules Roomeo, Italiassa tietysti! Varaa romanttinen hotelli Padovasta, joka on viehättävä kaupunki Venetsian lähellä. Tehkää yön-yli retki Venetsiaan, kosi siellä. Jos haluat täydellisen kosio-fiiliksen, ajoitus täysikuun aikaan. Ja toivo että taivas on kirkas.

Rva 37

Vierailija

Onhan tuo aika vaikee kysymys toiselle. Pitäis ehkä tietää ihmisistä enemmän. Mutta näin kun kysytään, niin onko sitä olemassa oikeaa tai täysin väärää vaihtoehtoa. Itselleni jostain syystä tuli ensimmäisenä mieleen Pariisi, Montmartren kukkula. Joko siellä taiteilija-aukiolla tai sitten jossain Sacre Coer-kirkon edustalla siellä kukkulalla. Tämmöinen visio minulle tuli hakematta ja tilaamatta... ainoa mitä rupesin miettimään, oli se että toivottavasti säät suosivat... ;-)

Loppujen lopuksi oikea paikka on se, jossa mielitietty myöntyy. Näin kai se on!

Terv. baraja

Vierailija

Joo... mitähän sanois tuo Vesa K, yritäpä kysyä!!!!
Minä tilaisin reissun Jerseyn saarelle ja kosisin siellä, ei ole ihan kulahtanut paikka!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat