Hömppää.....

Vierailija

Eilen alkoi matkailun tosi-tv sarja Amazing Race, helmikuussa alkavat Selviytyjät ja keväällä tuo ikiihana Matkaoppaat.
Minulle on naureskeltu kun olen kertonut katsovani tälläistä hömppää, mutta katsojalukujen valossa en suinkaan ole ainoa joka sohvannurkkaan lösähtää näistä nauttimaan.

Mitenkä on teillä, katsotteko matkailuaiheisia hömppä ohjelmia vai pidättäydyttekö tiukasti asiaohjelmissa?
Tirlittan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kyllä katsotaan aina kun on mahdollista, nehän kertovat tosi elämästä, eikä valmiiksi nauretuista jenkki saduista. Ei silti mitään jenkkejä vastaan, tunnen pari heistä, ovat tosi mukavia.

Jussi

Vierailija

Kyllä vaan! Amazing race ja Madventures kuuluvat lempiohjelmiini. Niissä on sitä fiilistä jos ei etsi ensisijaisesti faktaa;)

-mansikka

Vierailija

Ja Matkaoppaathan on parasta viihdettä, kun kyse on aurinkolomasta! Asioita ei oteta niin reissaamisen mielessä. Itse en ole käynyt ko maassa mutta tiedän ainakin kymmenen, jotka ovat. Suosittu paikka ja paljon rehellisiä matkakommelluksia! :D

Vierailija

Aika siisti vastaus-sarja. On hyvä että kelpuutat Tirlittanin ilman irvistelyä.
Tuossa turistit suomessa ei oikein juttu toiminut.
Älä kirjoita murretta,kun et alkeita osaa.

Kyllä se siitä.

Vierailija

Nimetön, taisit kohdistaa juttusi minulle? Mitä murretta? Sorry, kun en kaikkia viestiketjuja ole lukaissut (kaikki ei ehkä kiinnosta). Vastasin tähän siten kun asiat omasta mielestäni ovat. Niin ja, en uutena myöskään tunne/tunnista tämän keskustelupalstan jäseniä!

-mansikka (peräkkäisviestistä unohtui nimim.)

Vierailija

Matkaopaat eli Deturin naiset oli kivaa seurattavaa. Harmitti lähinnä jakson pituus,
elikkä lyhyetkö. Mainoksia paljon.
Sai alkuunsa kehuja ja moitteita aika vilkkaasti, ei jättänyt ketään kylmäksi. Mukaan oli kelpuutettu värikkäimmät hyvässä että pahassa. Nauratti hivenen kun koko porukka samaistettiin
yhteen häirikköön.
Piristävän yksilöllinen ohjelma.

Vierailija

Niin... niitähän on joille kelpaa valmiiksi purtu, ala-arvoinen. Siitä vaan.... onneksi on ihan kelvollistakin katsottavaa mutta ei kotimaisilla kanavilla.
Minun aivoni ei yksinkertaisesti kestä niin älyvapaata touhua mitä esim. Deturin mainosohjelma on - kerran katsoin ja se riitti!

Vierailija

Nyt puutuu joltakin itsekritiikki, puolitoista ensimmäistä lausetta aivan ala-arvoista tekstiä, olisi ollut fiksuinta jättää kirjoittamatta,

Meillä katsotaan tätä kevyempääkin viihdettä, on mukavaa jännittää Amazing racessa oman suosikki joukkueen puolesta,
Kun ottaa joskus vähän rennommin niin ei pipokaan kovin kiristä.

Vierailija

Sama mielikuva minulla. Ylärivi roskaa. Entä alaosa. \" Minun aivoni ei yksinkertaisesti kestä niin älyvapaata touhua\"
Aika herkkää. Hyvin kuitenkin kestää noita juttuja tänne työntää. Matkaoppaat on pätkä työelämästä, elei arkea kestä,niin heikot on aivot.
Jätä nyt ainakin Duutsonit kattomatta, ettet luhistu.

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Aina ei tarvitse katsella pelkkää dokumenttia ja asiaohjelmia - vaikka ne ovatkin usein ihan mukavaa katsottavaa.

Matkaoppaita läheltä seuranneena voin kertoa, että matkaoppaat, kuten muutkin vastaavat sarjat (poliisit, sairaala jne.) ovat hyvin lähellä työn totuutta. Tosin sarjaan on asiakkaiksi haalittu sellaisia säväyttäviä persoonia.

Kukaan teistä ei jaksaisi katsoa minua Matkaoppaat sarjassa, sillä silloin harvoin kun matkustan seuramatkalla tuskin tapaan matkaoppaita. Auto odottaa usein lentokentällä ja joskus saatan käyttää lentokenttä transferin, mutta erittäin harvoin mitään muita matkanjärjestäjän palveluita (lennon ja majoituksen lisäksi) tulee käytettyä. Onneksi kaikki eivät ole kuten minä, vaan nauttivat näistä ammattitaitoisista matkaoppaista, joita mm. Deturilla on Alanyassa. Erja osaa nimittäin piristää niin lasten kuin ikäihmistenkin lomapäivää omalla räiskyvällä persoonallaan.

\"Viime kesänä Alanyassa käynyt sohvaperuna\"

Vierailija

\"Nyt puutuu itsekritiikki\", mitä tuo mahtaa tarkoittaa?
Onneksi TV-luvan maksaneena saa katsoa ihan mitä tykkää eli myös dokumentteja, laatuelokuvia yms. Ei tarvitse katsoa hömppää, mutta katsokoot ken haluaa, oma on asiansa. Ja lisäksi ulkomaisia maksullisia kanavia.
Ehkä \"joku\" näkee Detur-hömpässä itsensä reissaajana? (katsoin yhden ohjelman sitä roskaa ja se riitti).

Vierailija

Taitaa olla muoto sanasta puutua, joka tarkoittaa tulla tunnottomaksi.
Ja jos itsekriittikki on puutunut, niin julkituotu teksti voi olla roskaa koska itsekritiikki ei pysty sitä säätelemään.
Näin sen ymmärtäisin.

Vierailija

Harvinaisen selkeä ja rohkea kannanotto asiaan, jonka asiantuntija,palstaykkönen on tuolla aiemmin julki tuonut. Eli roskaa,hönppää, valmiiksi pureksittua, jota ei aivot kestä. Ainoat katsottavat tulee ulkomaan kanavilta, siellähän niitä asiallisia keskustelukanaviakin on

Vierailija

Travel-kanavalta tulee koko ajan matkailuohjelmaa, jossa on myös älykästä huumoria mukana. Myös Ranskan vitoselta tulee hienoja ohjelmia.Ei tarvitse turvautua rasittavaan hömppään jos ei halua eikä etsi sieltä itseään...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat