Kaunein auringonlasku.

Vierailija

Missä olette nähneet kauneimman auringonlaskun/nousun?

Kommentit (9)

Vierailija

Paras on se, jota juuri silloin katsoo reaaliajassa! Kamerat, vaikka niin hyviä ovatkin, eivät anna oikeutta aidolle näylle. Auringonlaskut ovat ihania ja niin erilaisia eri paikassa ja eri aikoina. Kyllä maailmassa ihailtavaa riittää, onneksi! -maija

Vierailija

Niin kauas kuin muistini kantaa minulla on ollut aina koiria. Kaikki ne ovat olleet rakkaita ja jokaisella on oma paikkansa sydämessäni. Silti en häpeä tunnustaa että on ollut yksi ylitse muiden,Urpo, minun elämäni koira.

Urpon poismenon jälkeisenä iltana istuin terassilla katsellen järvelle, mieli oli itkuinen ja apea, elämä tuntui pysähtyneen.
Kunnes sitten aurinko laski.

Olen elämässäni nähnyt monia vaikuttavia auringonlaskuja niin Saharan erämaassa kuin Niililläkin, mutta en vielä koskaan tälläistä.
Taivas hehkui tulessa ja kaikki punaisen ja purppuran värisävyt heijastuivat järven veteen.Tuuli tyyntyi ja luonto oli aivan hiljaa.

Silloin mieleni valtasi syvä rauha ja tunsin Urpon antavan minulle viimeisen lahjansa. Hän lohdutti ja viestitti kaiken olevan hyvin ja elämän kaikesta huolimatta vielä jatkuvan.
Se on ollut minun tähänastisen elämäni kaunein auringonlasku.
Tirlittan.

Vierailija

Onni on asua yhden upean auringonlaskun lähistöllä. Se on Kellostapuli Levin kupeessa ja kesällä auringonlaskun ja -nousun voi tiettyyn aikaan katsella samalla kerralla eli hetki, jolloin aurinko laskee lähes kokonaan, mutta nouseekin sitten samantien taas uudelleen. Nyt taas elämme aikaa, jolloin auringonnousua ja -laskua pitää kiivetä tunturinlaelle saakka katsomaan, kun täällä kylänkorkeudella se ei nous/laske lainkaan.

-Matkailija

Vierailija

Auringon laskut vaihtelee. Ihmisen tunneelämän herkkyys vaihtelee. Kun nämä kaksi asiaa on parhaimmillan, tulee mahtavia tilanteita.

Tirlittanin kirjoitus sai tipan silmäkulmaan joten lähden virittämään lumilyhdyä palamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat