Minne Thaimaassa?

Vierailija

Olen lähdössä huhtikuuksi ystäväni kanssa Thaimaahan ja kaipaisin hieman vinkkejä Thaimaan kävijöiltä! Onko matkustusajankohtamme hyvä, millaiset ilmat siellä tuolloin on? Eli kaksi nuorta naista lähdössä seikkailemaan kuukaudeksi, lennämme ensin Bangkokkiin mutta mietimme minne sieltä? Mitä suosittelisitte, haluamme paljon aurinkoa ja ja kauniita rantoja sekä snorklailua/sukellusta, ehkä hieman rauhallisempaa menoa, ettei mitään suurta turistirysää. Ehkä jotain yöelämääkin saisi olla, muttei ihan älyttömästi. Mielummin rauhalliseen paikkaan.. Olemme kuitenkin kuukauden reissussa, niin useampia paikkoja voisi kiertää, joten mitä suosittelette? Ja minkä hintaista on lentää paikasta toiseen maan sisäisesti Thaimaassa? Ja miten ne majoitukset, saadaanko paikan päältä hyvin löydettyä halpa ja kiva majapaikka ja suositteletteko enemmän bungalow tyyppisiä majoituksia vai hotellia? Minkä hintaisia nämä ovat per yö?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla on asunto itä thaimaassa Rayongissa 50m päässä 11km pitkältä hiekkarannalta, asunto on 70 m2, parveke meren ja uima-altaan suuntaan.Talossa kaikki tarvittava, sauna, kuntosali, pingis ja biljardipöytä, tennis ja koripallokenttä, uima-allas, internethuone, siivous ja pesulapalvelut henkilökunta aina paikalla, hyvä ruokapaikka aivan portin ulkopuolella. Kerroksia 32 asunto sijaitsee 1 kerroksessa. Pattayalle n. 50 km, lentokentälle 180 km ajoaika 1,45h ja maksaa 40€. 6km päästä lähtevät lautat turistien suosimalle Koh Samet paratiisisaarelle joka on kaunis ja vilkkaampi paikka. Tämä ranta jossa asunto sijaitsee on erittäin rauhallinen ja edullinen alue. Asunto on laadukas, talo rauhallinen ja hyvinhoidettu. Vapaana 11.4 alkaen.Voin suositella. Jos olette kiinnostuneita, ota yhteyttä niin laitan kuvia lisää ja muutakin infoa. salamasanteri@luukku.com

Vierailija

suosittelen käymään koh changilla.olen käynyt siellä kolme kertaa ja joka kerta sama,ei malttais millään lähteä pois...ei liikaa turisteja ja mahtavat maisemat.bangkokista pääsee kätevästi lentämällä trattiin ja siitä lautalla saarelle.

Vierailija

Kannattaa käydä eri paikoissa ja kiertää Thaimaassa, pohjoisessa Chiang Mai ja siellä voi kiertää pohjoisen alueita. Phuket on mielestäni turistirysä,mutta Phi Phi ja siellä muitakin ihania pieniä saaria siis etelä-Thaimaassa. Lyhyt matka Bankokista on Hua Hiniin, joka on hyvä vaihto-ehto.
Pattaya on turistirysä, välttäkää niitä niin saatte ihan toisen kuvan Thaimaasta.

Matkailija

Vierailija

Salamasanteri-Päiville:

Sulla vain on törkeän härskit pyynnit kämpästäsi.
Pyydät suomalaisilta ainakin tuplahinnan käypään nähden.

Vierailija
Vierailija

suosittelen käymään koh changilla.olen käynyt siellä kolme kertaa ja joka kerta sama,ei malttais millään lähteä pois...ei liikaa turisteja ja mahtavat maisemat.bangkokista pääsee kätevästi lentämällä trattiin ja siitä lautalla saarelle.

http://minnethaimaassa.blogspot.com/2013/09/turistina-bangkokissa.html kannattaa olla kuitenkin muutama päivä vaikkei siellä koko lomaa viettäisikään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat