Hotellihuone vaiko huoneistohotelli?

Vierailija

Kumpi on teille mieluisempi majoitus vaihtoehto, hotellihuone vai huoneistohotelli?

Kommentit (8)

Vierailija

pidän enemmän huoneistohotellista - erityisesti jos majoitun pidemmäksi ajaksi. Huoneistossa on kotoisampaa ja enemmän tilaa. Välillä voi laittaa itse jotain pientä syötävää, vaikka kävisikin ulkona syömässä. Ja ainakin on jääkaappi, jonne voi laittaa juotavaa.

-Matkailija

Vierailija

Minulle hotellihuone on mieluisampi.
Kaksi kertaa otimme huoneistohotellin ja jouduin siellä laittamaan ruokaa joka päivä.
Se oli viimeinen kerta, sanoin isännälle jos ei ole varaa mennä muualle syömään, teen ruokani mieluiten kotoina..en lomalla.
Ja niin ollaan oltu aina hotellissa, joissa kaikissa on ollut kyllä jääkaappi.

kävijä

Vierailija

Hyvin ymmärrän miksi nimimerkki kävijä valitsee hotellihuoneen, kukapa lomalla haluaisi ruokaa laittaa!
Itse taas valitsisin mieluummin huoneistohotellin, siellä voisi laittaa aamiaisen,usein hotellien aamiaiset alkavat jo loppulomasta tympimään.Jos taas hotelli on ainoa vaihtoehto, niin mieluummin sellainen jossa on jääkaappi.
Tirlittan.

Vierailija

Onko sellaisiakin hotelleita, missä ei ole jääkaappia ?
Olen kolunnut pitkin muailmaa ja jokaisessa on ollut jääkaappi, paitsi Kenian savimajassa.

nim. ihmettelijä

Vierailija

Riippuu maasta ja lomakohteesta. Jos on ns. rantaloma, silloin useimmissa maissa huoneistohotelli (erikoisruokavalio on rajoite).
Kaupunkimatkoilla hotelli ja tasokas (riittävän..).

Vierailija

On huomaamatta syntynyt vaimon kanssa käytäntö, jossa viikon lomilla ollaan hotellissa, mutta sitä pitemmillä huoneistohotellissa.

Semenko

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat