Inglesin suomibaarit?

Vierailija

Onkos jollain listaa mitä suomipaikkoja löytyy tänä talvena Inglesistä ja millaisia paikkoja ne on?

Inglesissä monesti ollut mutten koskaan suomipaikoissa käynyt mutta nyt voisi ihan hupimielellä
muutaman paikan katsastaa ;)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Matkaopaslehti 5/10 sivulla 38 on esitelty kaikki Inglesin suomipaarit lukuun ottamatta MattipubJopea joka on ostoskeskus Jardin del solin kupeessa

Vierailija

Olen tosiaan käynyt lukuisat kerrat Inglesissa ja aina nauranut niille suomibaareissa hyppääjille ja ajatellut etten ikinä moisiin paikkoihin mene.

No nytten on kuitenkin mieli muuttunut ja voisin tällä kertaa muutamassa paikassa käydäkin ;)

Viime talvena muuten etsiskelin sitä MattiPubJopea paikan nettisivujen kartan osoittamasta paikasta ja eihän se ollut lähelläkään. Reissun jälkeen kuulin että se on jossain ostarissa ja nytten on ostarin nimikin tiedossa joten sinne ainakin.

t. ketjun aloittaja

Vierailija

Minusta on huippuhauskaa että maailmalla on Suomibaareja! Onhan irkkubaareja ja italialaispizzerioitakin joka maassa. Hyvä Suomi! Kiitos vinkeistä kaikille!

Vierailija

Irkkubaarit ovat hauskoja.... ei siellä niiden \"HK:N bleuta\" ole kuitenkaan vaan aina jotain ohjelmaa ja tietysti nautitaan juomia. Suomibaariin en ikinä menisi... sallittehan sen?!

Vierailija

Moi, en ole käynyt varsinaisissa Suomi-baareissa Inglesissä, mutta ihan hyvä tanssiravintola löytyy Tirajana-kadun yläpäästä Playa de Sol hotellista. Viihtyisässä ravintolassa orkesteri soittaa hyvää tanssimusiikkia skandinaavisesta espanjalaiseen ja kaikkea siltä väliltä.
Paikka on joka ilta täynnä porukkaa, olen itse asunut kyseisessä hotellissa.
Jos tanssijalka alkaa vipattamaan niin sinne vain mukaan.

Tuula

Vierailija

Post Re: Inglesin suomibaarit?
on: 11.11.2010 7:31

Minusta on huippuhauskaa että maailmalla on Suomibaareja! Onhan irkkubaareja ja italialaispizzerioitakin joka maassa. Hyvä Suomi! Kiitos vinkeistä kaikille!

Tämä huomautus innoitti kirjoittamaa ja yhä jatkamaan tätä Suomi- baareihin kohdistuvaa jääräämistä.

Mieleen nousi muutama kysymys ko. aiheesta:

1) Mitä hävettävää on käydä suomalaisessa baarissa ulkomailla?
Miettikääs oikeen kunnolla!

2) Onko suomalainen itsetunto niin huono vieläkin, että täytyy omaa mollata ja ulkomaista ihannoida?

3) Löytyykö syvyyksistä asian olennainen ongelma, kielellisen sosiaalisen kanssakäymisen osaamattomuus?

4) Onko tässä nyt kysymyksessä Inglesiin liittyvä ahdistuskohtaus baarien kautta vai koskeeko asia myös muiden maakohtaisia suomalaisperäisiä Härmä-kuppiloita.

5) Ovatko nämä kirjoitukset piilomainontaa?

Nyt ainakin haluan poiketa Heikin baarissa ym. jos sattuisin siellä päin liikkumaan.
Pakko nähdä ja kokea kirjoituksien lukemisen jälkeen.

Vierailija

Miksi sitten yleensä matkustaa ulkomaille jos haluaa Suomibaariin? Itse haen kyllä matkoiltani ky. maan paikalliskulttuuria,-ruokia,-nähtävyyksiä.

Olen kyllä ylpeä suomalaisuudestani, mutta ei suomibaariin en ikinä menisi. Ei silti, etten ole Kanariallakaan käynyt. Jos sinne joskus eksyisin niin hakisin kaikki mahdolliset paikalliset ruokapaikat ja söisin kaikkea paikallista.

Ei siihen kielitaitoa tarvitse, että kiertelee ja nauttii maan antimista ja paikallisista ihmisistä. Suomibaareja on kyllä täällä kotimaassa ihan tarpeeksi. Matkailen lähinnä kaukomatkoja.

Matkailija

Vierailija

Matkailija,

Joskus ei vaan jaksa sitä ylenmääräistä kulttuurin tutustumista ja erikoisuuksien hakemista vaan haluaa viettää stressittömän loman, ehkä ottaa kylmän oluen (ihan sama mitä merkkiä!) ja nauttia lämmöstä.

Itsekin mieluummin vältän turistikohteita ja Suomibaareja ulkomailla, mutta ymmärrän kyllä, miksi ihmiset niissä haluavat käydä. Se on joskus ihan rentouttavaa kun ei tarvitse koko ajan olla niin kultturelli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat