Lähettääkö ...

Vierailija

Olen eka kertaa tilannut matkan netistä ja Aurinkomatkoilta.
Sieltä tuli vain matkavahvistus ja se piti kopioida ja ottaa mukaan kentälle.
Lähettääkö Aurinkomatkat enään niitä matkalaukkuun laitettavia nimilappuja, onko kenellekään tullut ?

eka kerta

Kommentit (9)

Vierailija

Itselleni on ainakin tähän mennessä tullut noin kuukautta ennen matkustusajankohtaa lisäinformaatiota ko paikasta kohdeoppaan muodossa. Samassa lähetyksessä on sitten ollut myös noita nimilappuja matkalaukkuja varten.

Igors

Vierailija

Hei!

teimme syyskuussa matkan AM:lla ja silloin piti ns.kohdeoppaat tulostaa itse netistä, eli kirjettä ei enää tule. Eli ei myöskään tule noita matkalaukkunimilappuja (mikä sanahirviö ;) )
Lähimmästä AM:n toimistosta niitä voi hakea, mutta jos matka toimistolle on pitkä, niin todennäköisesti lähettävät niitä jos sinne soittaa ja nätisti pyytää.

Ja kentältä niitä löytyi AM:n luukulta.
Iloista matkan odotusta!

t:ticotico

Vierailija

Voi kiitos teille, en sitten odottele mitään tietoja, enkä niitä lappusiakaan, pitää kentällä kirjoitella ;)

Tuo matkavahvistuksen kopiointikin oli yllätys,itsellä ei ole kopiokonetta,joten piti lähetellä kirjekin eteenpäin, että sain kopion.
Jos olisivat lähettäneet paperisen postin kautta, se olis maksanut 15 €...huh

Kiitos hyvän matkan toivotuksista ;))

eka kerta

Vierailija

Olipa hyvä että saimme ihan ajantasalla olevaa tietoa. Omat kokemukseni kun olivat viime vuodelta.
Kiitoksia minunkin puolestani, itsellenikin on käyttöä tuolle tiedolle.

Ps. mikäli olet nimimerkki ticotico eräältä toiselta matkailupalstalta niin tervevetuloa, täällä olisi tilaa asialliselle kirjoittelijalle.

Igors

Vierailija

AM ei lähetä enää mitään postitse ellet sitten halua matkavahvistusta eli siis lippua postitse kotiin, eri maksusta tietenkin. Tämä käytäntö on ollut jo tänä vuonna käytössä, 2 reissua on ostettu AM:lta tänä vuonna.Matkalaukkuun laitettavat liput olen saanut AM:n toimistosta kun kävin siellä maksamassa lippuja.

Vierailija

Tuota noin... kyllä me viime talvena (matka oli helmikuussa 2010) saimme vielä ihan perinteisen paperilaskun ja sen mukana kaikenlaista tilpehööriä perinteiseen malliin.

Toisaalta ihan hyvä, että esim. noita kohdeoppaita ei enää paineta. Ovat aika mitättömiä.

t. guatemalan kävijä

Vierailija

Hyvinkin totta tuo että talven 2009-2010 (eli menneen talven) matkojen oston yhteydessä on tullut liput ja laput kotiin. Kesän 2010 myynnissä ei tullut enää mitään, paitsi jos maksoi jotain sai liput kotiin.
Nykyään joutuu myös puheluista maksamaan, samoin lippujen lähettämisestä siis.

Vierailija

Hei!

jatkan vielä aiheesta. Eli meille tuli kirje AM:lta vielä hutikuun 2010 matkamme osalta, sisältäen lipun, kohdeoppaan, matkalaukkulappuja jne.
Kesän 6/10 ja 7/10 ja syksyn 9/2010 matkoille kirjettä ei enää tullut, vaan matkalippu tulostettiin netistä, samoin kohdeopas jos sen halusi ja matkalaukkuun laitettavia nimilappuja hain AM:n toimistolta.

t.ticotico

Ps. sama ticotico olen kuin siellä toisella palstallakin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat