Annatko palautetta matkanjärjestäjälle loman jälkeen?

Vierailija

Itse annan risuja,sekä ruusuja tarpeen mukaan.Joskus tuntuu, että valituksista ei oteta vaarin, ennen kuin käytetään järeämpiä toimia.Kuten esim. viime lomallani tein.Allinglusive hotellissa naapurimaamme matkailijat heittivät jälkiruokien ottimia killumaan liemien joukkoon. Tätä tapahtui joka päivä.Valitin jälkiruokapöydän hoitajalle, ei apua.Soitin kerran oppaalle, ei apua.Kannoin lopulta koko jälkiruokakulhon respaan neljän herran katsottavaksi ja nostin samalla pihdeillä kolme liemessä lilluvaa otinta ylös.\"Kiittelin\"hotellin ravintolan henkilökuntaa hyvästä hygieniasta, sekä soitin oppaalle uudelleen.Johan tepsi!Bosseja sitten löytyi vähän joka lähtöön. Ottimet tarkistettiin jatkuvasti ja kulhoihin ilmestyi pitkävartiset kauhat.Siivoojat häädettiin töihin. Altaasta otettiin vesinäytteet ja allasvessan siivooja sai kunnolla sapiskaa.Hotellin johto kirjoitteli minulle myöhemmin mukavia kirjeitä. Tapahtui hiljattain Egyptin Makadissa. kertoili Ulpukka.

Kommentit (5)

Vierailija

Onneksi kohdalleni ei ole vielä sattunut pulmatilannetta josta olisi pitänyt reklamoida loman jälkeen,kaikki puutteet ovat korjaantuneet paikan päällä.

Sen sijaan positiivista palautetta olen muutaman kerran antanut suoraan matkanjärjestäjälle jostakin heidän palveluksessaan olevasta henkilöstä.
Tirlittan.

Vierailija

Aloittajan antama esimerkki on karmea eikä ihme, tapahtuihan se Egyptissä. Nuo ns. seisovan pöydän systeemit ovat epäilyttäivä kyllä lähes missä tahansa sillä asiakkaissahan on possuja...tulee mieleen all inclusive-systeemi johon en ikinä sorru oli maa mikä tahansa.
Annan palautetta silloin kun asiakaspalevlu on ollut erinomaista. Edellisen kerran kävin kiittämässä SMT:n pisteessä kotikaupungissani, räätälöivät hienon omatoimimatkan jossa lentoaikataulut on järjestetty onnistuneesti.
(Täytin tarjouspyyntölomakkeen, tekivät pari lisäkysymystä ja sitten tuli tarjous jonka oitis pystyin hvyäksymään).

Vierailija

Hyvä kysymys. Palautan aina matkani jälkeen matkatoimistolle palautelapun. On helppoa antaa risuja ja ruusuja. Risut annoin viimeksi matkaoppaan asiakasyställisyydestä, hän kun suosi niitä ryhmänsä asiakkaita,jotka olivat hänelle tuoneet hapankorppuja sekä suomalaisia aikakausilehtiä. Kyllä kaikki matkalaiset pitäisi pitää samalla viivalla.
Palautteeseen eivät kyllä koskaan vastaa, että sorry tai kiitos. Mahtavatko mennä suoraan paperileikkuriin.Tiedä häntä, mutta antakaa ihmeessä palautetta, me suomalaiset ollaan niin nöyriä,että nielemme kaiken negatiivisen,nuristen kotona ja positiivista asiaa on vaikea myöntää.
-tarja

Vierailija

Huomioikaa matkaopas,niin opas huomioi teidät. Näin tuo menee, eikä siitä muut loukkaannu,kuin sairaan kateelliset,mustasukkaiset naiset.
Jos opas juttelee jonkun kanssa,niin syö ihmeessä rauhoittavia.

Kaikesta päänsärky

Vierailija

Annan yleensä palautetta. Palaute ei riipu siitä toimiko homma vai ei. Voin antaa myös ns. neutraalin palautteen.

Viimeisestä, räätälöidystä omatoimimatkasta olisin antanut palautetta, jos olisi lähetetty palautelomake (esim. spostilla). Mitään ei ole kuulunut, enkä ole ollut itsekään kovin aktiivinen, joten palaute jäi antamatta. Näin myös matkanmyyneeltä henkilöltä jäi saamatta arvokasta tietoa tulevia matkoja myydessä.

-Matkailija

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat