Kesäesite

Vierailija

Onko jollekin jo tullut AM:n ensi eksän esite postitse?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

On tullut. AM:lta tuli tekstarikysely, johon piti vastata LOMA ja sitten kesäesite tuli, tosin pikkuviiveellä. nimimerkki:matkaesitteiden suurkuluttaja

Vierailija

Harvinaisen tylsä,tasapaksu luettelo. Ei pysty AM vastaamaan kilpailuun. Jos jotain innostuisi harkitsemaan,niin kilpailija hoitaa 200-300 e halvemmalla. Aivan turha tulla läplättämään laadusta,etenkin kun ei ole mitään todellista sanottavaa

Vierailija

Kerropa mistä R-ltä saa jo esitettä? En ole huomannut eikä ole postia kotiinkaan tullut vielä. Eiopä silti, AM:n matkat ovat kalliita verrattuna muihin valmisreissuihin joten aika vähöiseksi käy heidän tarjontansa toteuttaminen.
AM alkaa myydä ensi vuonna myös omatoimimatkoja, tulevat ilmeisesti vain verkkoon (tiedoksi, jos joku ei ymmärrä, en tarkoita kalastan verkkoja vaan nettimyyntiä...).
Yksi uutukainen lomakohde on AM:lla tarjolla, sen hinnat kiinnostaa, ja myös se miten markkinoivat sen. MO-lehdessä oli hieman nuiva artikkeli ko. paikasta, olisko jotain parempaa tietoa vaikkapa AM:n esitteessä. Matkailualan kirjoista saa värikkäämmän kuvan saaresta.

Vierailija

Minäkin olen käynyt AM:n matkoilla. Painettua esitettä ewn ole saanut vuosikausiin. Sähköpostiin kyllä tulee esitteitä.

Joku oli kaipaillut minua. Niin kauan kuin se on tätä tasoa (jatkuvaa riitelyä, toisten matkojen mollaamista jne.) ei paljon kiinnosta kirjoitella.

Kiitos kaikille, jotka otitte asiallisesti sen alkukesän Eurooppamatkan. Teitä en kiitä, jotka senkin mollasitte.

Ps. Tästäkin joku niuhottaja voisi sanoa, niin sanonpa jo ennen: On kaksi eri asiaa: Euroopan matka, taikka yhteen kirjoitettuna Eurooppamatka. On Suomen (erisnimi) kieli, taikka yhteenkirjoitettuna suomenkieli.

Kannattaisi noiden niuhotttajienkin opetella esinm. oma äidinkieli ja kirjoitella vastineitaan vasta sitten.

Anteeksi kaikilta, että olen aamuäreä ;)

Hese

Vierailija

Minulle tulee kyllä Am:n esitteet kotiin. Samoin huomasin että R-kioskilla noita näkyi Porissa olevan samoin kuin muidenkin matkaoppaita.

Heselle (ja Tirlittanille) antaisin kyllä neuvoksi olla reagoimatta noihin häirikköviesteihin, uskoisin että sillä ne saisi vähenemään. Mikäli taas nuo häiriöviestit kohdennetaan suoraan nimimerkille niin silloin palstan \"siivojan\" pitäisi ne aivan omasta aloitteestaan poistaa.

Itse olen yrittäjätaustasta johtuen ehkä hieman paatunut ja pystyn moiset irvailut sivuuttamaan. Tosin aika kova koulu se oli ja suoraan sanoen muutamasta asiakkaasta ajattelin että asioisi joskus vaikkapa jossakin muualla.

Suoraan nimimerkilleni kohdistettuja lapsellisia sovauksia en ole huomannut, tosin \"rivienvälistä\" olen niitä lukenut.

Voin hyvin kuvitella noiden viestien kirjoitajan istuvan koneen vieressä ja odottavan mitä vastauksia noihin häirikköviesteisiinsä saa. Tulee mieleen pikkulapsi joka vain pyrkii saamaan huomiota itselleen ja varmaan sitten vastauksia saadessaan taputtaa pieniä karvaisia käsiään ja uudella innolla jälleen keksii jotakin jotta saisi olla huomion keskipisteenä.

Mitäpä jos kokeiltaisiin vaieta tuo häirikkö siten että emme vastaisi lainkaan moisiin.

Igors

Vierailija

Kesäesite on tullut kuten muinakin vuosina.

Pitkään palstaa seuranneena sanoisin että jos ei henkilön häirintäviesteihin tule vastineita niin tänne alkaa ilmestyä noita keinotekoisia ketjuja joissa sama henkilö kysyy sekä vastaa.
Esillä kun on pakko olla, pois ette sitä täältä saa.

Vierailija

Edelliselle sen verran, että voihan noinkin olla joskus, mutta aina ei voi tietää kuka viestit lähettää. Esimerkiksi itseäni on joskus täällä syytetty ketjuttajaksi vaikken ole ollut.

Mimi

Vierailija

Am näyttää laskeneen hintojaan.
On se niin väärin että kaikki mukavat kirjoittajat katoavat jonkun kateuden ja ilkeämielisyyden takia.
Eikö todellakaan nykypäivänä ole keinoja tälläisen kitkemiseksi?

Vierailija

Sama täällä, eli häiriköt väittävät vääriä henkilöitä ketjuttajiksi, vaikka viestit ovat tulleet useilta henkilöiltä Jonkinlaista... no en tiedä mitä, mutta ainakin tyhmyyttä näen tuossa. Häirikköviestejä kyllä kirjoittaa pari tyyppiä jotka asiasta muita moittivat, ja tekevät sen ilman nimmaria silloin(kirjoitus-ja kielioppivirheet paljastavat..).
Aina ei viitsi eikä jaksa (kun on muutakin elämää kuin nettielämä), antaa infoa ylläpidolle.
Ei minua sinällään haittaa, sillä tyhmyydellehän ei mahda mitään, se on myötäsyntyistä ja pahenee vain iän karttuessa.Joku yrittää antaa itsestään fiksunkin kuvan mutta epäonnistuu.
Asiani on se että katselin AM:n sivuja ja hinnat ovat sielläkin menneet hieman alaspäin. Toki vain Kreikan hinnat ja kohteet näkyvissä nyt, mutta hintojen aleneminen johtuu useasta seikasta ja yksi on se että Kreikkaan suuntautuva turismi on vähentynyt. Pakko laskea hintoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat