Oletteko salakuljettaneet?

Vierailija

Martta tuolla kyseli ostatteko feikkituotteita.
Minäpä kysyn oletteko koskaan salakuljettaneet mitään, ja mikä vielä pahempaa, oletteko siitä koskaan kärähtäneet?

Minä olen niin jumalaton että jokaisella matkalla tuon savukkeita ylimääräisen kartongin,enkä vielä koskaan ole kiinni jäänyt.
Kukapa nyt viattoman näköistä mummelia epäilisi.
Tirlittan.

Kommentit (8)

Vierailija

Kysy vaan että kuinka paljon.Joka hiton reissu olen tullin ohjeistuksen lukenut väärin. Taskuissa tupakkaaskeja, täydet kartongit kassissa
aina yksi tai pari ylimääräistä. Lisäksi pullotettua nestettä,aina liikaa,aina liian vahvaa.Lisäksi elintarvikeita,niinkuin nuuskaa
ja sen semmoista.Huumeet olen pitänyt poissa listoilta.Oma käyttö nolla,joten kaverit saa mitä tilasivat.
Täytyyhän tuo loma jotenkin tienata.Ettei tarvi turvautua halppis muovikengiin ja tuulipukuun.
Myökin tämä on laitonta. Älkää matkiko.

Vierailija

Varovaisesti sitä on tuotu joitakin tupakkiaskeja
yli tullirajan.
Joku pullokin on kulkeutunut mukana.
Enemmän tuo laukun ylipaino rassaa muista syistä.

Mutta jatkaisinpa kysymystä, onko kukaan jäänyt
tullin haaviin?

Kuinka pahasti kolahti???

Vierailija

En ole tuonut mitään, mutta aina olen vissiin näyttänyt syylliseltä ja epäilyttävältä, kun useamman kerran olen joutunut syyniin lentoasemalla ja myös lauttaterminaalissa Tallinnasta tullessa. No enäähän noita tarkastuksia on harvassa. Olen keski-ikäinen virkanainen, en näytä huumehörhöltä vaan pikemminkin kirjastotädiltä.

Martta

Vierailija

En ole salakuljettanut mitään. En polta tupakkaa, kukaan muukaan perheessä ei polta ja muille en \"myrkkyä\" suostu ostamaan. Mitä muuta voisi salakuljettaa, en tiedä,rehellisesti voi tuoda ulkomailta tarpeellisen määrän tekstiilejä, kenkiä yms.

Vierailija

Nimmari Martta on tulkinnut tullin toimet väärin.
Etsivät tarkoituksella rehellisiä joita tutkailevat. Eli pitää näyttää että homma toimii mutta eivät halua lisätöitä löytyvistä rikkeistä.
Viinakassit kilisten mennään ohi kun tulli on tarkkaamassa jotain varmasti syytöntä. Myöskin tilastot näyttää siistimmiltä kun näin toimitaan.

Vierailija

En ole rikollisuuteen taipuvainen. En polta tupakkaa enkä juo viinaa joten ei ole tarvis hamstrata mitään. Ei ole tullut edes mieleen tuollainen, ei kysymyksenä eikä muutoin.

Vierailija

Minulla varmaan jossakin sielun syövereissä asustaa ainakin pienimuotoinen rikollinen mieli. Tuon aina reissuiltani ylimääräistä alkoholia. Aina on kysymyksessä eri matkakohteen omat paikalliset tuotteet, tosin mukaan mahtuu aina verovapaasta myymälästä ostettu jokin todella kallis konjakki.

En tosin tuo niitä alkoholisoituakseni, kyllä ne tuolla baarikaapissa tuntuvat aika hyvin jopa vuosiakin säilyvän.

Igors

Vierailija

Kun liikkuu autolla Euroopassa, saa tuoda aika paljon eri tuotteita eli erinomaisia viinejä. Se ei ole rikollista lainkaan, rikoksiin en ole taipuvainen ja viiniä on viinikellarissa vaikka kuinka paljon kun matkustaakin usein. Meillä perheenjäsenet, ihan jokainen, käy vähintään kerran kuukaudessa työmatkalla ja toki lomillakin, ja lentokentiltä tulee ostettua viinejä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat