Ostatko feikkituotteita

Vierailija

Kiinnostaisi tietää miten suhtaudutte feikkituotteiden ostamiseen. Siihenhän törmää kaikkialla maailmalla, Bangkokista Istanbuliin ja Espanjaan. Lännempänä valvonta on ilmeisesti tiukempaa, kun myyjät tavaroineen lakoavat kadulta sivukujille poliisin marssiessa paikalle.

Käsi sydämmelle: oletko joskus ostanut?

Martta

Kommentit (7)

Vierailija

Monet ostaa tietämättään. Eikä nuo kaupan myyjätkään tiedä.Minä ostan täysin tietoisesti ja harkitusti.Äänitteitä,elokuvia,rolexsin rannekelloja,vaatteita,koruja... mitä milloinkin.
Jotkut maksaa farkuista 400e minä nappaan piraattihousut 20e Kyllä ne parinviikon loman kestää. Ellei sitten rispaa niinkuin eräät tyttölapset. Nythän lakitekstiä on tiukennettu
mutta ei tuo montaa vuotta ole voimassa ollut.
Eikä viranomaisia paljoa kiinosta joku yksittäinen
kopio. Niitähän voi ostaa vaikka vahingossa.
Mutta laitonta on.

Vierailija

Täytyy tunnustaa että kyllä minäkin noita videoita ja cd levyjä olen Tallinnasta kotiin tuonut, huonolaatuisia olivat, toiset toimi, toiset ei.
Kumma kyllä, olo ei kovin rikolliselta tunnu, eikä omatunto pahemmin kolkuta.
Olikohan se silloin vielä edes laitonta?
Tirlittan.

Vierailija

Feikkituotteiden ostaminen ja Suomeen tuominen on ollut jo kauan laitonta. En ole koskaan niitä ostanut enkä osta. Periaate mikä periaate.
CD-levyjen feikit voivat rikkoa soittimen joten kalliiksi tulee pihistäminen.

Vierailija

Uskotaan Uskotaan. Olet jo kolmasti toistanut saman. Lähinnä nuo tuomiset on DVD-kiekkoja ja
jos kone hajoaa niin rahalla saa uusia.
Mistäs sinä sen särkymisen tiedät,oleko kuitenkin salaa nipun tuonut. Vai kertoiko perhetutut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat