Bulgarian air.

Vierailija

Paljon on ollut puhetta koneista ja lentoyhtiöistä. Tässäpä uusi aihe, seuraavan lomani lentoyhtiö vaihtuikin Finnairista Bulgarian airiksi.

Jotkut ovat haukkuneet koneita hirveiksi rysiksi missä ilmakin loppuu, toiset taas ovat pitäneet aivan asiallisina, tosin hieman ahtaina.
Onko täällä kukaan niillä lennellyt,olisi mukava tietää vähän etukäteen millaiseen koneeseen sitä on nousemassa.
Tirlittan.

Kommentit (13)

Vierailija

Täällä niinkuin muillakin palstoilla on tuo haukkuminen ihmisistä kulkuneuvoihin aika yleistä.
Mutta Bulgarian porukka käyttää pääosin samaa kalustoa kuin muutkin euroopassa ja jossei ruveta niuhottamaan,niin ihan asiallista meininkiä. Jopa istuinväljyys on hivenen parempi kuin Finnairilla. Eräät ottaa pahakseen milloin mistäkin mutta niitä sattuu joka yhtiölle todellisuudessa tai mielikuvituksessa. Poikkeuksena Bulgarian sisäiset lennot. Sieltä löytyy vähän kirjavanpaa ja pientä konetta. Mutta rekisterin mukaan onnettomuusriski on hyvällä tasolla.Eli pieni.

Vierailija

Ollos huoleti Tämä palstaelämä on välillä vähän ..Hyvä esimerkki tuo AirFinlad ketju, missä haukuttiin oikein olantakaa turkkilaista lentoyhtiötä, kaksi ketjua ja pitkiä.Eikä pahimmat haukkujat olleet edes lentäneet kyseisellä yhtiöllä, eikä paljon muillakaan.
Sinänsä epäasiallista tuo sättiminen,mutta eräille on tärkeää olla joka ketjussa söhläämässä.

Vierailija

Eikös Bulgarian Air ole entinen Hemus Air joka oli välillä lentokiellossakin EUssa? Koneet huonokuntoisia ja rähjäisiä mutta pääseepä muutaman kympin halvemmalla Sunny Beachille Bulgarian mafian vieraaksi ;)

Vierailija

Kiitos asia vastauksista. Hemus Air tai ei, sillä ei oikeastaan ole mitään väliä, sillä minulta puuttuu tyystin ennakkoluulot.
Ja kuten tuo edellisen kommentin antanut \"ystävänikin\" on matkakertomuksistani lukenut, olen liihottanut mafian vieraaksi Helsingistä Moskovaan Tupolevilla jossa haisi hapankaali ja penkkien verhoilut repsottivat.

Alma tour on ainoa joka tarjoaa suorat lennot Luxoriin (sijaitsee Egyptissä). Eikös Alma ole venäläisten omistuksessa, taas uusi kytkös \"neukkulaan\".
Ja jos halvalla pääsee, niin se on minulle vain plussaa.
Tirlittan.

Vierailija

Mitähän konemerkkiä mahtaa Bulgarian Air käyttää, sehän ratkaisee aika paljon (Tupolev?). Mutta jos on halpaa sillä lennellä, sehän on jo plussaa.

Vierailija

Onko joku rikos valita halvempi. Erityisesti vielä kun kalliimpi ei lennä ao kohteeseen.
Järkevät valinnat antaa mahdollisuuden reissata.
Tirlittan on tehnyt tänäkin vuona nonta reissua.
Et ehkä ole huomannut kun vahit näitä palstoja.
Lisäksi tuo yhtiöiden naurettava mustamaalaus on tosi typerää.

Vierailija

Yhtiön nimi lienee Bulgarian Air.Jos se kelpaa eikä askarruta on turhaa siitä mitään kyselläkään.
Ei ole kokemusta kuitenkaan.

Vierailija

Pistänpä lusikkani tähän soppaan vaikkei ole tapana kommentoida typeriä lausahduksia.
Kun kysytään ja joku vastaa, se on mustamaalausta.
En ymmärrä logiikkaa laisinkaan, onko jotain mummologiikkaa... mene ja tiedä. BA ei ole mikään niitä maailman parhaita yhtiöitä, sen nyt osaa ajatella vähemmilläkin väittelyillä.
Ahtaus koneissa ei taas ole firman vika vaan vika piilee niissä omissa mitoissa.Normaalikokoinen henkilö mahtuu yhdelle istuimelle ihan hyvin.

Vierailija

Minua on näköjään tänään tosi helppo provosoida, mutta minkään valtakunnan logiikka ei estä minua kyselemästä, vaikka vastaukset eivät vaikuttaisikaan matkasuunnitelmiini.

Lisäksi mummologiikalla osaa erotella asialliset vastaukset epäasiallisista.
Terveisin Tirlittan.

Vierailija

Nyt on sitten lennetty Bulgarian Airilla.
Jalkatila oli todella ahdas, normaalikokoisella miehellä oli vaikeuksia asetella jalkojaan istuimien väliin, mutta tälläinen tavallinen lyhytraajainen mummo mahtui hyvin.

Lentoemot miellyttäviä, ammattitaitoisia, kauniita nuoria naisia. Kaikenkaikkiaan ei ollenkaan paha kokemus.
Tirlittan.

Vierailija

Hei, kiitos tiedosta! Olitko muuten Niilin risteilyllä? Harkitsen sellaista ja Alma toursilla on tosiaan nuo suorat lennot. Pitkäraajainen matkakumppanini voi vähän valittaa mutta onneksi lento on kohtuu lyhyt.

Mimi

Vierailija

Kiitos kysymästä Mimi!
Nythän päästit minut lempiaiheeseeni, eli Egyptiin, siitä voisin kirjoittaa vaikka romaanin.
Tällä kertaa olin \"vain\" Luxorissa.
Pari vuotta sitten olin Alma tourin Niilinristeilyllä ja voin lämpimästi suositella.
Kaikki pelasi erinomaisesti, laiva oli siisti, hytit samoin kuin kylpyhuoneetkin tilavia.

Söimme kolme kertaa päivässä seisovasta pöydästä,ruokaa oli runsaasti ja se oli herkullista.
Jos risteilylle menet, niin kannattaa ehdottomasti osallistua retkelle Abu Simbeliin.
Jotkut ovat sanoneet sitä raskaaksi, itse en sitä kovinkaan rasittavana kokenut.
Kokemisen arvoinen retki.
Terveisin Tirlittan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat