Kaakkois-Aasiaan joulu-helmikuuksi

Vierailija

Hei! Olen 26-vuotias helsinkiläinen nainen ja seuraa vailla reilun 2kk reppureissulle Kaakkois-Aasiaan. Lennän 9.12 Bangkokiin, ja tarkoitus olisi pari viikkoa jossain päin Pohjois-Thaimaata kiertää, ennenkuin n. 20.12 matkaan maanteitse Kambodzaan: Siem reap, Phnom Penh, Sihanoukville. Sieltä tammikuun alussa suuntaan Vietnamiin, jossa vähintään pari viikkoa rannikkoa pitkin pohjoiseen, max Huén korkeudelle. Sen jälkeen ei tarkkaa suunnitelmaa vielä ole, ehkä Laosiin tai Indonesiaan tai Malesiaan. Paluulento on kuitenkin 16.2 Bangkokista Helsinkiin. Olisi mukava saada seuraa joko koko matkalla, tai ainakin osille matkaa. En kovin suurella budjetilla ole liikkeellä, mutta jonkin verran joustovaraa on ja esim. sukelluskortin ajattelin viimeistään Vietnamissa hankkia.

Olen reissannut aiemmin jonkin verran yksin, mutta pääosin kaveriporukassa, ja yleensä jostain syystä miesten kanssa, mutta naisseurakin tervetullutta! En kuitenkaan etsi seurustelukumppania, sillä elän parisuhteessa. Euroopan olen melko kattavasti kiertänyt ja viimeeksi vuoden vaihteessa pari kuukautta Väli- ja Etelä-Amerikassa. Tykkään yleensä enemmän luontokohteista kuin kaupunkiolosuhteista ja aktiiviloma on mieluinen. Viihdyn kuitenkin myös hyvin rannoilla loikoillessa tai yöelämässä. Puhun sujuvasti englantia, melko hyvin ruotsia ja espanjaa sekä jonkin verran ranskaa. Ammattiltani olen terveydenhoitaja, joten ensiapukin luonnistuu tarvittaessa. =)

Mikäli matkasuunnitelmasi ovat samansuuntaisia, ota yhteyttä (hannejw@suomi24.fi) niin pohditaan reittejä yhdessä!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat