Lahjaksi Toscanaan

Vierailija

Kuulostaa kivalta. Tämä on uusin näissä NaturaMed yhtiön mainosmatkoista. Todellisuudessa tämä on tuottoisaa mainosta.Ja näin tuo syntyy. Kymmenet tuhannet ihmiset saa tarjouskirjeen.Hienoa, mutta huone on kahden hengen,ei kiva, mutta kun lahjaksi pääsee, niin otetaan ukkokulta mukaan.
Kaverin matkalippu maksaa 550 e ei halpa muttei kalliskaan.Mutta verrataanpa, reissu on 4 pv ei viikkoa. Tjäreborg vie Roomaan 260 e /kolme päivää
Eli hekin voisi mainostaa toinen ilmaiseksi,kaveri 520 e Lääketehtaalla on etu puolellaan sikäli, että koneet on aina täynä. Lähes kaikilla on maksava kaveri mukana. Lisäksi hotelli on yleensä matkan päässä, ja hotellin hinta voi olla että maksavat tulijalle,joka lupaa 300 vierasta vaikkapa puoleksi vuodeksi. Eli hotelli tienaa ravintolan tuotolla komeasti. Lisäksi kuljetus keskustaan voi olla matkanjärjestäjän kilpailuttama yhtiö mistä heruu lisää rahaa kassaan sekä tietysti retket. \"Opas\" saa 50e pv Retkeläiset maksa40-70 e ja parhaimmillaan 100 ihmistä. Sitä en viitsinyt tarkistaa onko matkan järjestäjä sama kuin lääkeyritys,vai ovatko myyneet \"mainosmatkan\" jollakin eurolla per reissaaja.

Kommentit (4)

Vierailija

Suomalaiset on totutettu aivan sairaisiin hintoihin elintarvikkeiden osalta. Siksi nämä lomakohteiden hotelliravintolat tekee komeaa tiliä. Kun menee vähän keskustasta kauemmas markettiin tai torille niin muutamalla eurolla ostaa eväät itselle ja perheelle. Kun lisäksi tarjoilijat ja keittiöporukka on halpatuontisiirtotyöläisiä niin
ei tuo komea kattaus maksa vitostakaan asiakasta päälle ,joka tyytyväisenä maksaa 30-60 euroa.
Toinen selkeä rahastus on parin euron viinipullot joita myydään 15-50 euroa.
Pelkästään vertailu Suomen kalliiseen,monipuoliseen kouluruokaan, keskihinta alle 2 euroa annokselta juomineen.
Tämä nyt ei lomaa pilaa mutta selittää miksi kannattaa viedä ihmismassoja vaikkapa Italiaan.

Vierailija

Noista matkoista on ollut pitkiä ketjuja puolesta ja vastaan. Ilmeisesti aivan asiallisia, täällä vaan totuus vääristyy kun eräs heittää 3-4 vastausta peränjälkeen ja kaikki on kielteistä mikä ei satu henkilön ylelliseen haavemaailmaan.

Markkinointikeinona yksilöllinen.Hyvä.

Vierailija

Ketju ei liity mitenkään kiinteistöpisnekseen. Yhtiöstä voi olla mitä mieltä haluaa, mutta vihjaileva mustamaalaus ei sovi julkiselle palstalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat