Kysymys

Vierailija

Lähettääkö AM esitteen kotiin jos on ollut ostoja? Aiemmin on tullut mutta tästä vuodesta en muista varmaa, talviesitteen heitän näet aina roskiin. Pian alkaa ensi kesän myynti, luulisi että esite vakiasiakkaille tulee kotiin hieman ennen myynnin alkamista (jos tulee edelleen).

Kommentit (10)

Vierailija

Miksi meiltä kysyt ? Saat kuulemma tarjouksia jatkuvasti useilta matkanjärjestäjiltä ja esitteitä valuu postin mukana pinopäin.
Katsoppa nyt mainoslehtisen sivuilta niiden numero ja kysy. Vai onko liian vaikeaa.

Vierailija

Tutut käyvät kerran vuodessa kalliilla listahintaisella Aurinkomatkalla ja saavat aina esitteet kotiin.

Itse käyn 3-4 kertaa vuodessa halvalla Aurinkomatkojen äkkilähdöllä eikä ole koskaan tullut esitettä ;)
En sitä kyllä tarvitsisikaan.

Vierailija

Edelliselle: ei tule kuin niille jotka ostaneet normaalihintaisia viimeisen vuoden-parin aikana.
Itse olen ollut AM asiakas ainakin 15 vuotta ja joka vuosi 3-4 halpaa äkkilähtöä eivätkä koskaan edes joulukorttia lähetä saati esitettä ;)

Vierailija

Eräät matkatoimistot vielä rässää tuon markkina-aapisen. Saattaavat lähettää kotia. Erittäin harvat. Parempi keino on kurkistaa R-kioskin nurkkaa. Siellä ne varttuu noutajaa ja lisäksi kymmenkunta muuta. Tuskin täällä kellään on hermot niin tiukilla että pitäisi saada ensikesän luettelo 2 viikkoa ennemmin.

Vierailija

AM lähetti pari viikkoa sitten ilmoituksen tekstiviestillä ensikesän matkojen myynnin alkamisesta ja pyysi vastausviestiä, jos haluan lehden kotiini.Lehti kolahtikin jo laatikkooni.

Vierailija

Kyllä se sieltä tulee, usko pois : ) aikaisemmin minäkin olen saanut viestin, jossa pyydettiin vastaamaan LOMA. Nyt tuli pelkästään viesti, jossa kerrottiin oppaan ilmestymisestä ja sen postittamisesta kotiin. Viestiin piti vastata, jos halusi osoitetietoaan muuttaa. R-kioskilla opasta ei vielä ollut, kurkkasin tänään siellä käydessäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat