Valintanne

Vierailija

Valitsetteko lomakohteenne sen mukaan jos kohde on trendikäs eli mainostetaan sellaiseksi? hHluatteko mennä sinne minne \"kaikki\" menevät?
Trendikkyys liittyy pääsääntöisesti kaupunkeihin.

Kommentit (9)

Vierailija

Melkein päinvastoin. Barcelona on ollut jo pitkään trendikäs, nuoret menevät sinne, en ottaisi sitä vaihtoehtoa itse. Myös Reykjavik oli trendikäs ja on vieläkin varmaan eli nekin jotka tuskin koko kaupungista ja Islannista mitään tiesivät, yhtäkkiä sinne! Buumi alkoi jo ennen talousromahdusta.
En mene varsinaisesti trendin mukaan vaikka paljon kaupunkilomia harrastankin, niissä saa lomalle sisältöä kummasti.
Nähtävyydet ja historia merkkaavat enemmän.

Vierailija

Täysin päinvastoin. En seuraa mainostajien ja markkinointiväen myyntipuheita.Kun lomalla pääsee ulos kaupungista niin ei myöskään kiinnosta lomailla sellaisissa. Poikkeuksena voi tietty piipahtaa jonkin historiallisen nähtävyyden takia.Rantalomat ei myöskään innosta,tuhansia ihmisiä lojuu kuin sillit purkissa ja aurinkoöljyt lemuaa. Vieraassa maassa kiertely tai kiertomatkat on asia mistä lomani lähtee.
Meri on kanssa kiehtova elementi. Sen seuraamiseen on hyvä esimerkiksi Kristina Cruises
varustamon reissut.

Vierailija

Minä laitan roksit jalkkaan ja mänen Kuopijjoon kukkova haukkoomaan ja sen jälkkeen lennän Kitteelle pontikkavestareille. Tulloo varmasti tosi rentikäs matka, jätin eukon Vanttaalle, en koske vieraissiin naissiin, Lyyli riittee minulle. Matkan jälkkeen mänen töihin jos kehtoon.

Tatin kunti
Vanttaa

Vierailija

Kiitos Tatin kunti. Itse olen pähkäillyt sitä mikä oikeastaan on sellainen trendikäs matkakohde kun en oikein ole sellaisesta ollut tietoinen. Nythän on jo ehdotettu että Barcelona ja Reykjavik olisivat sellaisia kohteita. Tosin taitaisivat olla jo poissa muodista.

Nythän sitten Kuopijjo ja Kittee ovat juuri nyt ne oikeat trendipaikat. Muita ehdotuksia ei sitten ole tullukaan.

Minun mielleni on jäänyt ainoastaan Kanarian saaret sellaisina trendipaikkana jonne kaikkien piti saada matkustaa ja kertoilla sitten meille muille maalaisille että oikein etelässä on tullut käytyä. Tosin taitanee siitä olla jo aikaakin kulunut kun ei enään ole \"seiväsmatkoja\"

Juu, olen käynyt nuo kaikki saaret joten ainakin joskus olen sitten oikein trendikkäästi matkustellut.

Nykyään sitten epämuodikkaasti matkustelen sinne minne mieli tekee.

Igors

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat