Uutuudet?

Vierailija

FM on julkistanut uutuutensa ensi kesälle. Niukka on tarjonta eli lähinnä ydistelmiä kuten Kefalonia Skala + Ithaka.Paljoa ei odotettavissa
valmismatkojen tarjonnassa. Muita maita kun Kreikka ei vielä katsottu, Portugali kiinnostaa myös.

Kommentit (6)

Vierailija

Aika monet matkanjärjestäjien uutuudet on kyllä lainausmerkeissä, sillä ei niihin suomesta suinkaan ensimmäistä kertaa mennä.

Minulle uutuus on sellainen kohde, jossa en itse ole ennen käynyt. Ja niitä paikkoja on vielä pilvin pimein, onneksi!

Mimi

Vierailija

Turkin matkoilla olen aina haikaillut tuonne 3 päiväiselle retkelle Kappadokiaan.
Aikaa on kuitenkin aina ollut vain viikko ja paljon muuta nähtävää joten aina se on jäänyt.

Nyt on Aurinkomatkoilla kiertomatkana Luonnonihmeiden Kappadokia.Tuo matka on kiinnostaisi,1000 eurolla kierrettäisi viikko ihmettelemässä luonnonihmeitä.
On se vain tuo Turkki ihmeellinen maa, se tarjoaa jokaiselle jotakin.
Tirlittan.

Vierailija

Saisi kyllä tulla jotain eksoottisempiakin kesäkohteita kuten Libanon, Syyria, Turkin Mustanmeren puoli ja vaikkapa Jerseyn saari

Samaten Alexandria olisi hieno mutta viime kesänä se oli Finnmatkoilla mutta vedettiin pois myynnistä. Hotellit taisi olla jossain 100 kilsan päässä Alexandriasta korvessa keskellä ei mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat