Miksi suomalainen vihaa itseään?

Vierailija

Tuli mieleen tuota toista ketjua lukiessa, jossa irvittiin suomalaisia tuulipukuja, että mikä ihme saa meidät suomalaiset suhtautumaan niin kielteisesti toisiimme, toisin sanoen itseemme?

Kaikki pitää mollata tuulipuvuista hernekeittoon, samaan syssyyn huono ilmasto, huono ruoka, huono palvelu, huonot naapurit, huono itsetunto, rumat vaatteet, jne jne. Newsweek nosti Suomen maailman parhaaksi maaksi, ja heti aloimme etsiä vikoja ja vähätellä tutkimusta.

Tunnen monia ihmisiä, jotka eivät halua matkustaa toisten suomalaisten seurassa, vaikka itse ovat suomalaisia eli ihan samanlaisia kuin ne joita vieroksuvat. Sairasta sanon minä.

Ja miten ihmeessä muut kansallisuudet olisivat yhtään sen kummempia kuin suomalaiset. Ajatelkaapa vähän tarkemmin. Mikä ero muka on englantilaisella sikaniska kännikalalla ja suomalaisella vastaavalla. Ei niin mitään eroa! Joka maan kansalaisten joukkoon mahtuu sukankuluttajaa joka lähtöön.

Mielensäpahoittaja

Kommentit (8)

Vierailija

On hyvä pysähtyä peilin eteen. Mutta puhu vain itsestäsi. Eli omat on ongelmasi.
Ajattelikko tehdä pitkänkin ketjun,aiheet on sattuvia.

Vierailija

En ymmärrä mikä on pointtisi mutta sen verran tiedän että tuulipuku on karmea suomalaisten käyttämä vaatteenkuvatus!
Ei kaikkia suomalaisia voi pistää samaan muottiin, heitä on myös ok-ihmisiä. Sikailussa suomalainen pärjää vallan hyvin...esimerkkejä ei kauempaa tarvi hakea.

Vierailija

Minä rakastan itseäni, käytän pelkästään frakkia. Olen todella ihmeen ihana ihminen, vaimonikin jumaloi minua, hän sanoo usein:\"voi herranjumala sinun kanssasi\"

G. vonHutterstsröm

Vierailija

Ikävä juttu. Mutta kaupoista niitä saa. Erinomainen vaate Suomen epävakaissa ilmoissa,kävipä patikoimassa tai marjametsällä.Lämmittää enempi kuin tuo passi. Vaatii muuten hyvää vartaloa,jos niin pieneen vihkoon pukeutuu.

Vierailija

Jokaisella on oma tapansa pönkittää itseään tai jättää pönkittämättä. Suomalainen on ihan OK, ei sen huonompi tai parempi kuin kukaan muukaan. Tämänhän juuri huomaa parhaiten, kun matkustelee.

Reino : )

Vierailija

En pistäisi tuulipukua päälleni vaikka maksettaisiin. Eikä suomalaiset olleet maailman parhaita vaan toiseksi sveitsiläiset olivat parhaita. Suomalainen ruoka on vaan yksinkertaisesti kamanlan pahaa häviää jopa englantilaiselle ruualle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat