Australia/Thaimaa/Malesia/jotain muuta? tammi/helmikuu 2011

Vierailija

Moikka,

Olen 35-vuotias matkaseuraa vailla oleva tyttö. Tarkoitus olla matkalla kenties osa tammikuusta ja helmikuu. Olisiko kenelläkään samansuuntaisia ajatuksia?

Matkustuskohteet on vielä avoinna eli ehdotuksia otetaan vastaan, mutta jotain otsikon kaltaista.
Miksei myös vapaaehtoistyö jossain olisi vaihtoehto!

K

Kommentit (5)

Vierailija

Moi !
Haaveena samanlaisia unelmia on mielessäni ollut jo useita vuosia. Kunpa vain saisi unohtuneen kieli\"taidon\" takaisin.
Kumpaan suuntaan haluaisit ensin,Oseaniaan (Australia+Uusi-Seelanti) vai Aasiaan(Thaimaa,Laos, Malesia,Vietnam,Kambodza...)?
Kuuma ajankohta? Matkabudjetti? Reppuillen?
Vuokra-autolla? Minkälaista vapaaehtoistyötä?

Vierailija

Hei,

Sillä ei väliä mihin suuntaan ensimmäisenä ja esim Vietnam tulee kysymykseen ihan yksinäänkin. Jos sitä reissuun lähtee niin jotenkin sitä vaan tuuppaa sillä kielitaidolla pärjäämään mitä on :)
Ajankohta olis esim puolesta välistä tammikuuta alkaen helmikuun loppuun eli yhteensä 6 viikkoa. Auto ei oo mieluisin kulkuväline mutta tarvittaessa käy. Matkabudjetti aika löysä eli ei välttämättä mitään \"reppumatkailua\", ainakaan koko aikaa.

Yllä mainittu ensisijainen suunnitelma, mutta jos joltakin tulee hyviä ehdotuksia ihan mistä tahansa vapaaehtoistyöstä niin ehdotuksia otetaan vastaan.

K

Vierailija

Moi, olen lähdössä tammikuun puolessa välissä useamman kuukauden reissulle, maina ainakin thaimaa, laos, kambodza... Olen myös suunnitellut tekeväni vapaaehtoistöitä ainakin osan ajasta!
Matkaseura olisi mukavaa ainakin osalle matkaa... Tein tänä vuonna jo yhden 1,5kk reissun kierrellen thaimaata ja malesiaa.
T. Tyttö 27vee email: muutmailit@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat