Kuluttajansuoja

Vierailija

Lueskelin noita ikäviä juttuja siitä kun lentoyhtiö vaihtuu kesken kaiken suhtluotettevasta (tilastojen mukkaan9 joksikin vinkuintilaiseksi miten on, onko asiakkaan pakko hyväksyä se?
Tapaus Blue1 ja koneen vaihto Estonian Airlinesin koneeseen (vaikka oli vain yksi lento), onko pakko lentää Estonialla? En kyllä heidän koneeseensa ja virolaiseen miehistöön luottaisi niin vähän vähää.
Onko jollain hässäköistä kokemusta eli miten hoitavat tilanteen jos kone on lentokelvoton ja asiakkaan pitäisi päästä matkaan?
liisaihmemaassa

Kommentit (1)

Vierailija

Olin tuolla Blue1:n Estonian Airlines -lennolla. Asia selvisi meille matkustajille, kun bussi portilta koneen luo pysähtyi Estonian Airlinesin koneen viereen. Sisällä koneessa kerrottiin, että lento lennetään uusien koneiden saapumisen myöhästymisestä johtuen tällä EA:n koneella. Eipä siinä kukaan sanonut, että en muuten lennä. Itsekään en ikimaailmassa ostaisi EA:n lentoa, mutta minkäs teet. Aika heikoilla taitaa kuluttajansuoja olla näissä tilanteissa, kun kerran lento kuitenkin lennettiin, edes jollain koneella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat