Miksi?

Vierailija

Miksi matkustatte Turkkiin?
matkaKärpänen

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

OK, älä siis mene Turkkiin. Minä taas en keksi yhtään hyvää syytä, miksi se kiinnostaisi ketyään muuta kuin sinua itseäsi.

Se kiinnostaisi jos olisit käynyt siellä ja kertoisit mistä pidit ja mistä et.

Zorbas

Vierailija

Mielenkiintoinen historia, aurinko, hyvä ruoka, ystävälliset ihmiset, kaunis luonto.. jne.
Plussana lisäksi halpa hintataso.
Miksi siis en matkustaisi Turkkiin?
Tirlittan.

Vierailija

Halpuus se sinne vetää. Eikä siellä tarvi tavallisen tantankaan ujostella kun taso on mikä on.Kait ootte deturin mainosohjelmaa katselleet?

Vierailija

Täällä joku kuvittelee, että kaikki matkustavat johonkin, koska on halpaa.

Me olimme esim. Singaporessaa, Pitkin Eurooppaa, Miamissa jne. Emme todellakaan halpuuden takia. Jostakin on vaan niin vaikeaa ymmärtää, että johonkin voi matkustaa tavatakseen uusia ihmisiä, kokeakseen uutta kulttuuria, erilaisia nähtävyyksiä jne.

Täällä on aikoinaan mellastanut Thaimaan vihaaja. Nyt on sitten Turkin vihaaja.

Vierailija

Kun kuvittelee köyhien ja rumien naisten rientävän joukolla Turkkiin miesten perään,voi tuntea itse olevansa muiden yläpuolella, menestyvä ja sivistynyt kulttuurihenkilö.
Tirlittan.

Vierailija

Tirlittanille: oelt joko sokea tai et halua nähdä tosiasioita. Tarinat suomalaisista rumista ja lihavista Turkin \"markkinoilla\" ovat täyttä totta. Hyväksy se. Et vissiin oo ikinä Turkissa käynyt... yritä hyväksyä myös muut totuudet kuin omasi.

Vierailija

Ihan oikeesti asiasta, ei ole mitään pakkoa mennä turkkiin jos ei halua. maita on vaikka kuinka ja ihan miellyttäviä.jos ei takuuvarmaa miesseuraa hae, voi matkustella ihan vapaasti muihin maihin.Etenkin kun se seura on ihan omasta takaa myös.

Vierailija

Turkki on tavattoman kaunis maa. Ruoka on kutkuttavan herkullista. Turkissa kohtaa hymyn ja ystävällisyyden. Turkissa on aurinko ja meri. Olen lomaillut siellä puolisoni kanssa kohta 10 vuoden ajan. Nautin ja iloitsen jo etukäteen lokakuun matkasta.
Olen ostamassa loma-asuntoa sieltä.
Tyrry

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat