Minne matka?

Vierailija

Onkos tullut reissuja buukattua, minne matka ja koska?
Asiallisia vastauksia toivoen
Aruba

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Itselläni on tällä hetkellä 2 matkaa tilattuna:

Thaimaa » Khao Lak 04.02.2011 - 19.02.2011 jonne matkustan lastenlasten ja heidän vanhempiensa kanssa ja seuraaksi

Sri Lanka » Beruwela ja Bentota 27.02.2011 - 14.03.2011 jonne matkustan sitten vaimon kanssa.

Vaimo kun on työelämässä ja minä olen jo \"oravanpyörän pyörittämisen\" jättänyt niin olen vapaa lähtemään vaikkapa sitten lastenlastenvahdiksi.

Vierailija

Taitaa olla hieman opettelua tuon nimimerkin liitämisen kanssa kun tämä keskustelupalsta on minulle ainoa missä ei ole rekisteröitymistä.

Tulipa sitten kirjoitettua kolme kirjoitusta peräperää.

igors.

Vierailija

Sri Lankan kiertomatka on tiedossa tammikuussa.
Ja heinäkuussa on gymnaestrada-matka (kansainvälinen voimistelutapahtuma) Sveitsin Lausanneen.

Matkailija mummu

Vierailija

Huomena pidennetty viikonloppumatka bussilla Pietariin. Olen ihan töpinöissäni,mieli on jo puolimatkassa menossa.

Marras-joulukuun vaihteessa synttärimatkalle Eilatiin. Tässä tuli samalla vastaus tuohon matkustaisitko Israeliin kysymykseen.
Tirlittan.

Vierailija

Ylihuomenna 03.09 viikoksi Äkäslompoloon nauttimaan syksyisen Lapin Lumosta. Kesänki järvellä soutelua. Kalastelua, luonnossa hipsuttelua. Lokakuun alussa Turkin Alanyaan auringon säteiden alle. Runsaiden, maittavien herkkujen maailmaan. Meren kohinaa kuuntelemaan ja uimaan suolaiseen, kannattelevaan syliin.
Riitta

Vierailija

Tämän vuoden puolella on tiedossa kolme viikonloppua Lontoossa, yksi pitkä viikonloppu syyskuussa akselilla Nizza - Aix-en-Provence - Marseille ja marraskuussa viikko Miami Beachissa.

Vierailija

Loppu syksystä kolmen päivän loma Kuusamoon, kaveriperheen kanssa.
Venäjän viisumit juuri puoltoa odottamassa, jälleen.
Ja huhtikuussa Sri Lankaan 4 viikoksi, reittilennoin. Josta 2 vko olen yksin, ostoksilla,(Kaveria Kaivataan) ja 2 viikkoa perheen ja vanhempieni kanssa, pidetään synttärijuhlat Hikkaduwassa.
Jos joku tietää missä päin Colomboa on ns.markkinatori, sellainen iso ja halpa, kuulisin mielelläni. Tai halpa ja hyvä majoituspaikka, ei välttämättä hotelli.

-Metu-

Vierailija

Sepä on enemmän kuin hienoa, me eläkeläiset olemme pirteätä ja matkustavaista joukkoa.
Emme ole jämähtäneet keinutuoliin pelkästään sukkaa kutomaan ja Salkkareita katsomaan, olemme elämässä mukana ihan täysillä.
Tirlittan.

Vierailija

Hyvä, hyvä Tirli! Eläkeläiset ovat nykyään aktiivissta ja pirteää joukkoa. Kyllä ja ehdottomasti matkaillaan ja koetaan uutta.
Lappi, suuri rakkauteni (mieheni jälkeen) KESÄLLÄ ja lämmin aurinko välimerellä syksyisin. Sitten Atlantin aallot, vieraiden kielten sekamelska suurissa kaupungeissa....Ah, kyllä elämä on ihanaa.
Aloittelen juuri pakkaamista Turkin lomaa varten. Jo tämä lähtöhetken odottelukin on osa lomaviettoa!
Nautitaan myös Suomen ihanasta syksystä!
Riitta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat