Oletko uskollinen?

Vierailija

Millainen lukija sinä olet?
Oletko uskollinen vain yhdelle ja ainoalle matkailupalstalle vai käytätkö useampia?
Minä rakastan matkailua ja surffailen kaikilla tuntemillani palstoilla. Muutamiin kirjoittelen mutta toisia käyn vain lukemassa.

Tirlittan.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Olen kirjautunut jäsen kahteen ei-suomalaiseen palstaan, niihin olen tyytyväinen hyvien tietojen ja fiksujen kirjoittajien takia.
Sitä p-kirjaimella alkavaa olen lukenut mutta en enää, sieltä on tullut porukkaa näköjään tänne.
Harrastan matkailua, olen tehnyt sitä jo vuosikymmeniä ja jotain infoa voin antaa muillekin (jos vaan kelpaa....).
Itseäni en halua nostaa esille... saan päteä ihan muualla ja tarpeeksi (menee ohi aiheen mutta pakko vähän pohjustaa).
Kyllä täältäkin infoa saa kun on krittiinen.
Kirjoittamista harrastan joten kolumnini tyydyttää kirjoittamistarpeeni.
En oikein miellä tuota uskollisuutta tähän liittyen... ei näitä voi niin kovin vakavasti ottaa...
Kristiina

Vierailija

Saakos kysyä mikä tuo P-kirjainpalsta oikein on?? Vaikuttaa epämääräiseltä nimeomaan p-kirjain? No ei taida kovin ihmeellinen ollakaan.
A

Vierailija

Minä se luen vuan tätä palstaa :D mutta olen jo niin vanhakin yli kuuskymppinen etten jaksa enää montaa enkä niin hirveesti nettiäkään käytä. En ole sitä ikinä uskollisuusnäkökulmasta ajatellut, lähinnä kyse on laiskuudesta, minulla. Mikä se p-palsta on?
Raili

Vierailija

Uskollisuus liittyy vain ihmissuhteisiin ja olen siinä suhteessa uskollinen.Kyssäri on hieman outo..
olen jäsen yhdellä palstalla joka käsittelee vain matkailua, ei ole kotimainen saitti.
Katia

Vierailija

Sanaa uskollisuus käytetään yleisesti muissakin yhteyksissä kuin ihmissuhteissa.Onpa matkaopaslehtikin kiitellyt uskollista lukijakuntaansa.Kielellisesti rikas ihminen osaa sitä kyllä käyttää ja jokainen jonka äidinkieli on suomi sen ymmärtää....

Itse kysymykseen.Olen ollut tällä palstalla alusta asti sen ylä ja alamäissä.Samoin myös paikkaauringossa palstalla sekä muutamassa muussakin kotimaisessa matkailusivustolla.
Kaarina

Vierailija

Oletin, ja siltä näytti alussa, että tämä olisi ok palsta mutta toisin on. Jostain kummasta on littaneita tuneknut palstalle ja rauha tipotiessään.
Huono itsetunto ja itsensä korostaminen on jollain ihan koko elämän sisältö.... vahinko.
Kotimaisia keskustelupalstoja en juurikaan suosi , ja syy on tuo mikä täälläkin näkyy.
Palstanpitäjän tarkoitus on ihan hyvä mutta kirjoitatjat sen pilaavat.
En ole palstauskollinen, koska ei ole aihetta. Tietoa löytyy eri puolilta enkä jaksa edes lukea typeriä selostuksia \"me oltiin siellä ja siellä, herättiin aamulla aikaisin, juotiin pari kuppia kaffetta, sitten lenkille, välillä käytiin vessassa \" jne. Tuonkaltaisia askel askeleelta selostuksia ei jaksa lukea.
Siellä täällä matkaileva

Vierailija

Suomalaisia matkailupalstoja ei niin paljon ole ja siksi luen niitä kaikkia. Minusta taas on ihan mukavaa lukea tavallistan matkaajien kertomuksia tunnelmineen ja kommelluksineen.Ne on usein paljon mielenkiintoisempia kuin pelkät kohdeesittelyt.Meillä kullakin on makumme.

Kristiina,kerroit kirjoittavasi kolumneja, julkaistaanko niitä jossakin,olisi mukava lukea niitäkin.
Kotiäiti.

Vierailija

Kolumnini ilmestyy kerran kuussa eräässä pohjois-suomalaisessa lehdessä. lappi on liian kaukana muttatampere taas liian etelässä.
Kukaan paikkakunnallakaan ei tiedä kirjoittajan
henkilöllisyyttä, niin olemme lehtikustantajan kanssa sopineet.

Vierailija

Heippa Kristina!
Nythän tämä menee mielenkiintoiseksi.Me olemme tavallaan kollegoja sillä minullakin oli vuositolkulla ikioma palsta eräässä julkaisussa.
En tosin ole yhtä vaatimaton kuin sinä,sillä ihan rinta rottingilla allekirjoitin omat juttuni.
Terveisin Tirlittan.

Vierailija

Palstani on nimimerkillinen palsta tapaan otsikkona \"mökinmuori haastelee\" ja allekirjoitus mökinmuori.
Tuo on siis kuvitteellinen, tässä tilanteessa antamani nimi/allekirjoitus palstalle.
Palstan perinne on vuosikymmeniä vanha, kirjoittaja vain on vaihtunut. Välillä tuli katkos kun pari lehteä yhdistyi enkä halunnut jatkaa uudessa lehdessä. Sittemmin päätoimittaja otti yhteyttä, pidimme palaverin ja sen tuloksena suostuin taas \"mökinmuoriksi\".
Asun ihan eri puolella Suomea missä aviisi ilmestyy mutta seudun tapahtumia voi pääpiirteissään seurata eri lehtien ym. nettiversioiden kautta.

Vierailija

Olematon itsetunto,turhanpäiväinen itsensä
korostaminen ja pohjaton kateus.
Ei ole muuta mahdollisuutta kuin olla itselle
uskollinen. Eli olen.

Aina menossa.

Vierailija

Liekö uskollisuutta vaiko tottumus. Olen huomioinut tuttavissa moisia jumittumisia.
Eli tilaavat yhtä ja samaa lehteä vuositolkulla,
seuraavat samat sarjat töllöttimestä vaikka
elämä kaatuisi.Lomareissuilla sama kohde ja
sama hotelli.Jopa automerkki on sama jos valmistus
vain jatkuu. Ei moitteena ei arvosteluna, ihan
asiallisia ihmisiä,itse olen vain liki vastakohta.

Rampe T

Vierailija

Ihanko sama puoliso ja samat lapsetkin ovat helmoissa vuodesta toiseen? Kahvia kittaavat joka aamu ja tekevät kaupassa samanlaisen kierroksen joka jumalan päivä...

Miksi vaihtaa uuteen jotain sellaista mikä toimii?

Niksu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat