Travel channel

Vierailija

Katsooko joku aktiivisti matkaileva TV:n Travel-kanavaa?
Paljon siellä on uusintoja mutta mukavia ohjelmia kautta linjan.
Pirkko

Kommentit (13)

Vierailija

Minä katson kanavaa aina, kun mieheltä vain jää kaukosäädin vapaaksi : ) Pidän toisaalta siitä, että tulee paljon uusintoja, sillä moni ohjelma on jäänyt näkemättä, mutta myöhemmin sitten on ollut mahdollisuus se katsoa. Ohjelmat ovat mielenkiintoisia, toivoisin joskus jopa syvempää katsausta kohteisiin.

Vierailija

Olin muutamia vuosia innokas Travelin katsoja. Nyttemmin olen luopunut siitä koska kyllä niitä samoja ja taas samoja juttuja on ohjelmistossa koko ajan. Tosi harvoin tulee ihan upo uutta tarinaa. Ei kyllä saa rahoilleen vastinetta samojen matkojen kierrätyksellä :(
Tyrry

Vierailija

Olen ostanut paketin johon myös Travel kuuluu, samoin Max eli formulat halutaan katsoa. sanoin miehelleni että jospa perutaan tuo paketti mutta loppujen lopuksi oltiin yhtä mieltä siitä että ei sentään.
kaikilla Tv-kanavilla tulee uusintoja koko ajan, niin myös kotimaisilla kanavilla joilla useimmilla kaiken lisäksi ala-arvoista ohjelmaa.
Katariina

Vierailija

Travel Channelilta vain ei muuta tulekaan kuin uusintoja. Kun kuukaden katsoo sitä voi hyvin pitää puoli vuotta taukoa koska samat siellä pyörii koko ajan. Puolen vuoden kuluttua sitten osa on vaihtunut ja näkee vähän uuttakin.

Vierailija

Viinitietous on Travelilla mahtavaa, eri maista, myös harvinaisista maista ja alueista on hyviä ohjelmia.
Ruokaan liittyvät ohjelmat ok.
Katia

Vierailija

Meidän taloudne rahat kyllä riittävät Welhon paketin ostoon ihan jatkuvana ja sisöltyyhän siihen muitakin kanavia. kun ei juo kaljaa ja istu lähikuppiloissa, rahaa voi käyttää muuten. Travel on ok kanava.
katsoja

katsoja

Olen tykännyt nyt toukokuussa esitetystä Riding in Eastern Europe-sarjasta. Eli kaveri ajaa moottoripyörällä halki muutamien maiden : Tsekki, Puola jne.
Viinkonvaihteessa tulee yksi puolen tunnin pätkä lisää, taitaa olla jostain Baltian maasta tällä kertaa. Hieno sarja.

katsoja

Travel-kanava on monipuolinen, ei vaan ole aikaa katsoa TVtä kovin paljoa, saattaa jotain kiintoisaa mennä ohi. Riding Eastern Europen olen katsonut, tulee viikonloppuna.

vakikatsoja

Täysin erheellinen luulo että Travelilla tulee koko ajan samoja ohjelmia. Uudistusta on tapahtunut mutta ei siinä ole tarkoituskaan minnekään rantalomapaikkoihin mennä reportaaseja tekemänä. Nyt on tullut mm. Skotlannissa, eilen katsoin Hebrideiltä pätkän jne. Tietysti ohjelampaketit maksavat joten kaikki ei voi niitä ostaa eikä syrjäseutujen tupiin ole edes mahdollista, näin oletan.

katsoja

Katsoin eilen nauhottamani ohjelman Karpaateilta. Toimittaja liikkui Karpaattien aidoissa maalaismaisemissa, haastatteli muutamia paikallisia ja sen lisäksi myös prinssi Charlesia. Viime mainittuhan on luonnonystävä ja sekä tukee että toimii PR-henkilönä liittyen alkuperäisen luonnon ja elämänmutojen säilyttämiseen. Oli kiintoisa ohjelma, saattaa tulla vielä uusintanakin.
Niin, tämä on siis Travel-kanavan ohjelmia.

tyytyväinen asiakas

Nyt on menossa budjettimatkaajan reissut eri maihin eli pääkaupunkeihin ja maihin. Katsoin Liettuaa koskevan ohjelman, sen jälkeen oli Berliini, se ei kiinnosta, sitten taisi olla Sofia.
Ohjelman englanninkielinen nimi ei nyt tule mieleen mutta jotain vastaavaa taitaa tulla myös joltain kotimaiselta kanavalta.
Mielenkiintoisía juttuja ja paikkoja. Eli ei ihan sitä tavallista. Eikä se mitään \"murjureissaamista\" ole sentään, positiivista myös se ettei mitään hotelleja tai ravintoloita mainosteta. Miestoimittaja on asiallinen, ei huuda kuten monet muut tekee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat