Bulgarian nähtävyydet

Vierailija

Lukaisin tuossa tuon ketjun Bulgariasta Istanbuliin. Siellä Zorbas kehui Bulgariassa olevan paljon nähtävää.Minä en ole siellä koskaan käynyt, olen aina pitänyt sitä pitkälti rantalomakohteena.
Toki kuvia hienosta Nessebarin kaupungista olen nähnyt. Valistakaa minua maan nähtävyyksistä, josko liittäisin maan tulevaisuuden kohteisiini.
Eli leikkisästi, myykääpä minulle matka Bulgaariaan.
Tirlittan.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos olet maanläheinen ihminen, niin Bulgarian maaseutu on koettava. Taksi alle ja menoksi.
Varsinkin silmänkantamattomiin ulottuvat aurinngonkukkapellot ovat vaikuttavia.
Kuten kuvista olet nähnytkin on Nessebar myös kokemisen arvoinen.Sinne kannattaa mennä aikaisin aamulla ennenkuin turistimassat kansoittavat kaupungin.
Bulgariasta löytyy jokaiselle jotakin,niin rantaa, merta kuin kulttuuriakin.
Miriam

Vierailija

Eniten kysymyksiä herättää se, on Bulgaria turvallinen maa. Eli jos ottaa taksin ja lähtee liikkeelle, onko taxi varmuudella virallinen vai jonkun mafian taxi? Siellä nimittäin toimii sekä oman maan että venäjän mafia.
Miellyttäviä kokemuksia on joillain jotka ovat olleet eteläosissa patikoimassa, ihan suomalaisella ryhmällä. En ole koskaan ollut Bulgariassa mutta jos menisin, ei minulle ne rannat riitä.
utelias matkaaja

Vierailija

Bulgariassa on Rilan luostari mutta en esko että juuri kukaan rantalomailija siellä saakka on käynyt vai onko? Sen haluaisin nähdä mutta mitä tekisin sen muuan ajan ja missä asuisin.
utelias matkaaja

Vierailija

Onhan Bulgariassa pääkaupunkikin, Sofia, ja siellä hotelleja. Vaatimattoman oloinen pääkaupunki, mutta sattuneesta syystä aion sinne toisenkin kerran. Hotelli on varattu jo kauan sitten. Lennot LOTilla Varsovan kautta ja miellyttävä yöpyminen siellä. No joo, menossa tuttavia tapaamaan.

Vierailija

Noin 7vuotta sitten tein matkan Sunny Beachiltä Rilan luostariim. Retki oli paikallisen matkanjärjestäjän kaksipäiväinen retki.
Luostari oli vaikuttava, mutta matka oli fyysisesti rasittava koska bussista hajosi ilmastointi jo menomatkalla. Ei ollut harkkua istua bussissa 30 asteen helteellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat