Tukholman ohjelmaa kun \"kaikki\" on jo nähty :)

Vierailija

Löytyykö ideoita lauantain ohjelmaksi Tukholmassa?

Tuntuu että lähes kaikki on jo nähty ja koettu: Vasa-laiva, Moderna Museet, Kuninkaanlinna, Skanssen, Hallwyska museet, Djurgården, Millesgården, Waldemarudde, Nordiska museet jne. Shoppailu ei pelkästään huvita ja Gamla stankin on kierretty varmaan kymmenen kertaa.

Aikaa on sen verran kuin Helsingin laivan aikataulut antavat myöten.

t. reissuliisa

Kommentit (9)

Vierailija

Taidenäyttelyt, Östermalmshallen... viimemainittu on hyvä tutustumiskohde. Ja ainahan mm. taidemuseoissa on eri näyttelyitä, itse pidän Waldemarsuddenista tosi paljon, sijainti on mukava.kuninkaalinna?
Tiina

Vierailija

Tuo fotograsiska oli uusi idea, kiitos!

\"Taidenäyttelyt, Östermalmshallen… viimemainittu on hyvä tutustumiskohde. Ja ainahan mm. taidemuseoissa on eri näyttelyitä, itse pidän Waldemarsuddenista tosi paljon, sijainti on mukava.kuninkaalinna?\" - Nämä on siis kaikki jo koettu; Waldemarudde jopa kahteen kertaan.

Vierailija

Jos koko Tukholma on tuttua, miksi sinne sitten pitää mennää??? Olen itsekin käynyt kaikissa, lähes, nähtävyyksissä ja useamman kerarn mutta voin mennä hyvini paikkoihin aina uudelleen. Tukholmassa on sentään nähtävää aikalailla, maailman jetset matkustaa sinnen nykyään, verrattuna esim. omaan pääkaupunkiimme.
kysyjä vaan

Vierailija

Fotografiska museet oli mainio kokemus, kiitos vinkin antajalle! Mm. Lennart Nilssonin ja Annie Leibovitzin näyttelyt olivat elämykselliset.

Vikingillä matkustavilla museo on ihan matkan varrella keskustaan.

Kiitos asiallisista neuvoista! Toki matkustan muuallekin, mutta meillä tällainen 2 yön risteily on rentoutumistapa ja kun matkustaa Siljan pisteillä niin eipä mihinkään muualle pääse 6 eurolla :)

t. alkuperäinen kysyjä

Vierailija

Hyvä uimahalli Eriksdahlsbadet Södermalmilla tai sitten vuokrapyörän selkään ja kaupungin- tai kaupunginosien ympärifillarointi. Hyviä vinkkejä tähän Djurgårdenin ympäripyöräily, Södermalmin rantoja pitkin Långholmenille ja isoa siltaa pitkin takaisin keskustan suuntaan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat