Onko löytynyt matkaseuraa?

Vierailija

Onko kukaan löytänyt täältä tai yleensäkin netistä asiallista matkakaveria?
Jos on, niin mitenkä matkat ovat onnistuneet, kertokaa kokemuksia.
Tirlittan.

Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

Olen käsittänyt asian niin että tuolla toisella puolella haetaan sitä seuraa ja tämä on se keskustelupuoli jossa voi keskustella matkaseurakokemuksista.
Tirlittan.

Vierailija

Voihan sitä varmaan käsittää mutta ne seuranhakijat ovat tuolla toisella puolella, sieltä saat vastauksia jos joku on seuraa löytänyt.Meitä muita ei kiinnosta onko joku saanut seuraa vai ei.
Maalaisjärjellä

Vierailija

Mistäs tiedät mikä muita kiinnostaa, puhu vain omasta puolestasi.
Minä olen muutamalle reissulle hakenut matkaseuraa kustannuksia jakamaan,mutta onnen kauppaa on jos mukavan kaverin löytää.
Kerran olen onnistunut samanhenkisen ihmisen löytämään ja tarkoituksena olisi tulevaisuudessakin matkustella yhdessä.

Seuraa löytänyt.

Vierailija

Samaa mieltä eli keskustelut sinne missä niitä kamuja haetaankin. Siellä kantsii jutella onnistuiko homma vai ei. Ei minuakaan kiinnosta kenenkään matkatoveruudet, seura on omasta takaa.
lukija

Vierailija

No onpas täällä ihmeen ylimielisiä vastauksia ihan asialliseen kysymykseen. Sehän on hyvä asia että matkaseuraa on ihan omasta takaa, kaikilla sitä ei ole.
Minä olen kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksista netistä löytyneistä matkakumppaneista,sillä matka vieraan ihmisen kanssa ei aina liene itsestäänselvyys,kysyy avointa ja sosiaalista luonnetta.
Vaan tuollaiset ylimieliset kannanotot saattavat pelottaa pois vastaajat.

Tirlittan

Vierailija

En malta olla lisäämättä että netistä seuranhaku on osoittautunut joskus aika katastrofaaliseksi enkä tarkoita itseäni vaan ihan muita....ihan lakitupaankin voi päätyä.(tämä huumorilla)
Marsa

Vierailija

Mitäh????
Onko minulta nyt jäänyt jotain väliin?
Ymmärtääkseni ketjun aloittaja ei missään vaiheessa ole hakenut seuraa, vai onko? Hän on aloittanut aivan normaalin keskustelun, miten matkailupalsta voi mennä pilalle tästä?
Keskustelu siitä,löytyykö matkailupalstoilta matkaseuraa kuuluu matkailukeskustelun piiriin, mikä siinä mättää?
Tuolla toisella puolella haetaan matkaseuraa,ei kai se ole keskustelupalsta, vai olenko käsittänyt väärin?
Vastaukset alkavat vain olla niin ilkeitä että kohta on palsta pilalla.
äly hoi.

Vierailija

Vai että matkailuaiheisesta kysymyksestä menee matkailupalsta pilalle.(naurua)
Okei, puhalletaan peli poikki ja unohdetaan koko juttu!

Tirlittan.

Vierailija

Kysyjähän ei etsi matkaseuraa joten keskustelun paikkahan on täsmälleen oikea. Ja tuskinpa siihen maailma kaatuis vaikka ei oliskaan:) eikö totta arvoisat keskustelukumppanit?

Minuakin kiinnostaisi tietää, onko matkaseuraa löytynyt netistä ja millaisella menestyksellä?
Voisi kuvitella että paremmin se onnistuu matkailulehden sivuilta kuin yleisfoorumeilta.

Peace

Vierailija

Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita Sinulle ja kaikille muillekin matkustavaisille, seuraan katsomatta!

Matkailu avartaa sanotaan, ja niinhän se on. Matkustan yleensä vakituisen matkakumppanini kanssa mutta minusta on todella kivaa että tällä palstalla saan vaihtaa ajatuksia ja vinkkejä myös sinkkumatkaajien kanssa.

Siskoni jäi keväällä leskeksi viisikymppisenä. Seuraavalle matkalle joulukuussa lähden hänen kanssaan.

Peace

Vierailija

En vieläkään ymmärrä mihin todellisuuspohjaan perustuu väittämä, että aloittaja etsisi täältä matkaseuraa.
Tänne on kirjoitettu matkakertomuksiakin vaikkei täällä ole matkakertomus palstaakaan, siitäkään ei kukaan ole valittanut.
Mistäpä me tiedämme miten hauskoja tarinoita netistä löytyneen kaverin kanssa olisi tullut.

Vierailija

Tämä matkailupalsta on tarkoitettu suurelle joukolle ihmisiä.Aina kun on kyse suuresta joukosta, niin silloin on niin monta mieltä kuin miestäkin, ei minuakaa kaikki ketjut kiinnosta.
Mutta, ei tulisi mieleeni mennä sinne kailottamaan isoon ääneen ettei minua kiinnosta.

Jo lapsena kotona minua opetettiin kunnioittamaan ja kuuntelemaan myös muita.
mummeli

Vierailija

Keskusteluaiheet on jaettu kahteen kategoriaan: yleiskeskustelu ja seuranhaku.
Jos joku kertoo matkastaan, se kuuluu ensimmäiseen aiheeseen ja jos haluaa keksustella matkakavereista, se kuuluu tuohon toiseen.
Matkan vaikutelmat kuuluvat ekaan. Erinomaisen hyvä tarina Tuulialta, kiitos siitä. Pulinat pois ja kateus haudattakoon!Itselläni on perhettä, tuttavia, sukulaisia joiden kanssa voin matkustaa /tarpeen vaatiessa matkustan myös yksin jos ei kellekään muulle sovi silloin) joten seuraa en tarvitse enkä ole koskaan minkäänlaista seuraa netistä etsinyt.
Matkailija

Vierailija

Heippa!

Minä olen löytänyt kaksi matkakaveria tuolta viereiseltä palstalta. Teemme vieläkin, sen yhden matkan lisäksi muita reissuja, tulin juuri kroatiasta viimekesäisen matkakaverini kanssa.
Ystäviä ollaan edelleen.
Sitten yksi kerta meni niiin metsikköön kun vaan voi.
Aina ei voi onnistua.
Tuolla matkaseura-foorumilla on valitettavasti niin hiljaista että kaikki taitaa olla niitä joilla on jo kaverit.
En ole kenenkään rahoja käyttänyt, on vaan kiva jakaa kokemuksia toisen kanssa.
On myös turvallisempaa kun on tällainen aikuiseen ikään ehtinyt!
Oikein kivoja reissua kaikille tasapuolisesti ;=)
Terkuin seurasta kiitollinen matkustavainen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat