Kiitos!

Vierailija

Kait tänne voi laittaa myös palautetta sivustosta ja ennenkaikkea kirjoittajiin liittyvää eli täällä keskustelu/kirjoittelu on asiallista ja kanssaihmisiä kunnioittavaa mitä ei kaikkialla ole vaan keskitytään aivan liian paljon netti-ilmiöön kiusaaminen.Mukava lukea asiallisia kirjoituksia joissa voi myös huumoria olla mukana.
Helena

Kommentit (5)

Vierailija

Samaa mieltä kanssasi Helena! Uudistuttuaan koko lehden sivusto on hurjasti parempi. Mielipiteiden vaihto on asiallista ja mukavaa. Viime aikoina vaan on ollut melko hiljaista. Syksyä kohden varmaan saadaan lukea kivoja lomakokemuksia ja vinkkejä kun taas arki alkaa.
Helteistä ja ihanaa kesää kaikille matkustusta rakastaville!

Riitta

Vierailija

Nyt vallitsevan hiljaisuuden ymmärtää... ihmiset lomailevat, keräävät matkakokemuksia, toivottavsti tulee syksymmällä hyviä vinkkejä.
Helena

Vierailija

Hei, kiitos samaa mieltä. Itse olen lukija, en koskaan kirjoittele mitään näille palstoille mutta nyt teen poikkeuksen :)
Matkaa odotellen - Kroatian kierrokselle juuri lähdössä

Vierailija

Hyvää matkaa Kroatiaan on kaunismaa ja erittäin puhtaat vedet
Hintataso alkaa olemaan suomen tasolla
Itse olen menossa naapuriin Monttenegroon Budvalle

Kari A

Vierailija

Nää sivut on ihan ok. Mä sain jokin aika sitten hienoja vinkkejä omaa lomamatkaa varten tämän keskustelupalstan kautta. Tosi hienoa. Ja on niin ihana lukea muiden matkoista ja seikkailuista, niistä se matkakuume taas nousee.
- satunnainen matkailija

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat