Arabiemiraatteihin

Vierailija

Olemme lähdössä tammikuussa Arabiemiraatteihin. Mitä emiraattia ja mitä hotellia suosittelet? Onko sinulla ollut jokin erityisen mieleenpainuva elämys emiraateissa?

Kysyvä ei lentokoneesta eksy

Kommentit (6)

Vierailija

Vähän kuin kysyisit että \"olen menosssa ulkomaille, missä on sellainen paikka josta pidän\"

Ei tuohon kysymykseesi osaa vastata kun ei tiedä mitä olet hakemassa vai haluatko vain että muut näkevät vaivaa ja kirjoittavat kokonaisen Emiraattien matkaoppaan sinulle???

Vierailija

Hei, vaan!

Kyselin Arabiemiraateissa käyneiden kokemuksia. Olen ymmärtänyt niin, että tämä palsta on juuri sitä varten. Matkaoppaita saan toki kaupoista ja kirjastoista.

Edelleen lentoon lähdössä

Vierailija

Aloittajan kysymys oli asiallinen, mutta valitettavasti häirikkö-pösilö iski heti, mistä niitä tulee ei kai vaan saunal:n takaa.
Tuomio häirikölle: maalipotku, maalipurkkiin paljain jaloin, yhdyskunta palvelua 60 vuotta sikaloissa ja lataamoissa, sakkoa ei kannata rahattomille tuomita, lääkitys lopetetaan turhana.

Tohtori

Vierailija

Kiinnostaa tämä kysymys, olispa kiva jos joku tästä kirjoittaisi. Vai onko kohde niin uusi vielä, ettei ole kokemusta (paitsi Dubaista, itsellänikin)

Vierailija

Kun nyt ktjun aloittaja viimeinkin kertoisi mitä lomaltaan haluaa ja mitä arvostaa. Emiraateissa kun löytyy kaikki mahdollinen ja mahdotonkin ja loma jokaiselle tyypille. Ei kaikkea kukaan tänne jaksa kertoa.

Vierailija

Vastaa vain ihan oma kokemuksesti, sitähän aloittaja kysyi - onko Sinulla ollut jokin erityisen mieleenpainuva kokenmus jne. Ei luulis olevan ylivoimaisen vaikea käsittää kysymystä. (Oma kokemus tarkoittaa sitä, mitä olet itse kokenut, ei sitä mitä olet kuullut muilta)

Toinen lentelijä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat