Kanarian saaret, Kreikka, Turkki, Egypti...

Vierailija

Olen 38 vuotias mukava, luotettava ja sopivasti urheilullinen mies joka on lähdössä syksyllä etelän lämpöön. En polta mutta sinun mahdollinen savuttelu ei häiritse minua ollenkaan. Alkoholia otan lomalla vain hyvässä seurassa ja tulen poikkeuksetta silloin hyvälle tuulelle :)

Olen siis lähdössä syksyllä, Loka-Marraskuussa viikoksi jonnekin lämpimään. Eli matkaa ei ole vielä varattu, kaikki kohteet ovat mahdollisia. Olen yrittäjä joten voin järjestää omat vapaani, riittää että sinulla on jossain välissä viikon verran lomaa. Kaipaisin kaverikseni naispuolista matkaseuralaista, yksinreissaamisesta en pidä. Ikäsi voisi olla noin 25-45 vuotta.

Mahdollisia kohteita voisivat olla Kanarian saaret tai Kreikka jotka kiinnostavat erityisesti. Aurinkoa, retkiä, skootteriajelua, sopivasti iltamenoja, näistä elementeistähän mukava loma muodostuu.

Olen luotettava ja rauhallinen mutta toivottavasti kuitenkin tarpeeksi yllätyksellinen jotta viihtyisit minun seurassani. Vastaa jos tuntuu siltä, voidaan tutustua hyvissä ajoin ennen matkaa. Ehkäpä voimme reissata sitten jatkossakin jos tulemme hyvin toimeen, toivon ainakin niin.

Suorat vastaukset osoitteeseen: [email]oikeaanaikaan@netti.fi [/email]

Odottavin terveisin,
Matkaaja

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat